Ik heb volgens mij nog nooit paarden binnen gehouden voor sneeuw. Ze passen zich altijd goed aan. Ik heb wel gisteren nog de paddock vlak gesleept voordat het ging sneeuwen. Dat is dan wel het voordeel van ze aan huis hebben staan, dan kan je dat nog even snel doen
Ik heb ze nog nooit een dag op stal gehad. Gisteren de paddock gesleept, zand onder de sneeuw is vlak. Toch vertrouw ik het niet, het verschil in hoogte van de sneeuw is heel verraderlijk. Op sommige plaatsen zak ik tot boven mijn knieën in de sneeuw. Echt extreem.
Bij ons ligt het duin op de track. Perfect om te rollen. Jammer dat Noura op rust moet door die stomme wond. Maar mijn haflinger was vanochtend helemaal in zijn element! Geen veulen, dus ik plaats de video niet hier. Maar hij koos echt de hoogste sneeuw om in te liggen rollen
Sneu ..... Die van ons zijn ook niet over-enthousiast hoor! Het waait hier ook nog steeds en weinig zon. Het wordt vast beter als het zonnetje er bij komt later in de week.
Bij ons kunnen ze zelf naar binnen. Maar hebben blijkbaar toch af en toe de behoefte om af en toe een rondje te rennen. Noura staat ook liever binnen. Maar de ruinen spelen graag in de sneeuw. Ook prima
Hier duidelijk verschil in gedrag als ze buiten staan. Leuk om te zien. Behalve de kleine, ik hoop dat ze er nog aan went gezien het niet zo snel weg gaat
Noa heeft niks te kort gehad en stond lekker te chillen in de paddock. Er lag ook hooi in de stal maar ze kiezen er nu toch echt voor om buiten te eten.
Het was vandaag ook heerlijk in het zonnetje zonder wind! Wat een verbetering
Noura heeft weer een nieuw verband. Alles zag er goed uit. Wond kwam ietwat vocht uit, maar was verder rustig. Dus over 3-5 dagen weer verband wisselen en elke dag temperaturen.
Ik was het zo zat de paardjes nog een dag op stal te moeten laten. Ik ben 3 uur bezig geweest de sneeuwduinen weg te scheppen in de paddock. Maar het was het werken waard, paardjes vrolijk en blij
Zijn er nog meer mensen die hun veulen geleidelijk afspenen? Phéline staat de nachten nu alleen in een stal naast Bailey.