Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denisesilver schreef:Sorry voor het binnenvallen. Ik heb ook een 2019 "veulen" staan. Hier nooit gepost, iets met bijgeloof ofzo![]()
Wel altijd meegelezen!
Ik vroeg mij af of iemand misschien een plek weet om mijn merrie zadelmak te laten maken, omgeving west-brabant, kanten van rucphen, roosendaal, breda?
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken!
Brigitte_D schreef:Die lijkt wel braaf famke maar wat vind ik dit een bijzondere manier van mak maken...
tirzasarah10 schreef:Brigitte_D schreef:Die lijkt wel braaf famke maar wat vind ik dit een bijzondere manier van mak maken...
Wilde mijn mond er over houden maar wij denken het zelfde.
Kan verder niet mee praten mijne staat nog te genieten in de paddock. Is nog niet klaar voor rijden, heb er 4x zonder zadel een rondje op gestapt en de spullen opgelegd. Verder mag ze nog goed groeien.
famkeY schreef:Ik heb deze filmpjes van hun gekregen? Maar zal ze wel verwijderen
Dieuwke_ schreef:Jeetje Marieke, wat ziet hij er goed uit! Daar ga je straks vast heel veel plezier aan beleven
Celestexxxxx schreef:Hoe gaat het met alle 3 jarigen?
Mijn 2 pony’tjes zijn in juni en juli 3 jaar geworden en daar ben ik langzaam aan mee begonnen met een zadeltje en hoofdstel.
Jordy vind het bit echt helemaal niks en hangen vind hij ook echt dood eng. Dus weer even rustig verder met grondwerk. Hebben jullie tips?
Oepsie vind het allemaal wel prima en doet lekker zijn ding haha.
Jordy;
[ [url=m/rEbbGW.png]Afbeelding[/url] ]
Oepsie;
[ [url=m/2d19F4.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q6nnEx.jpg]Afbeelding[/url] ]