Yeey, ze is het neit vergeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
devon04 schreef:Misschien een rare vraag maar het is niet aanvallend bedoeld, puur uit interesse vanwaar de keuze om je merrie zo vroeg (nou ja vroeg veulenen en laat dekken dus) te laten dekken?
Ik fok zelf ook pony's en mijn eerste is 1 maart uitgerekend wat ik zelf al behoorlijk vroeg vond...
Verder succes met de bevalling van je paardje!
devon04 schreef:Misschien een rare vraag maar het is niet aanvallend bedoeld, puur uit interesse vanwaar de keuze om je merrie zo vroeg (nou ja vroeg veulenen en laat dekken dus) te laten dekken?
Ik fok zelf ook pony's en mijn eerste is 1 maart uitgerekend wat ik zelf al behoorlijk vroeg vond...
ShamalArabs schreef:devon04 schreef:Misschien een rare vraag maar het is niet aanvallend bedoeld, puur uit interesse vanwaar de keuze om je merrie zo vroeg (nou ja vroeg veulenen en laat dekken dus) te laten dekken?
Dat heeft verschillende redenen. Maar vooral omdat ze bij voorkeur 10 maanden aan de voet blijven en dan zijn ze net afgespeend vóór de winter/kou/korte dagen/langer op stal zijn.