nou dan meld ik me als stille meerleester ook maar, heb alle 3 de topics gevolgd
Diepe respect voor jou en hopelijk is je veulie er heel snel!!!
DebGizmo
Geplaatst: 08-04-12 20:32
takkie_muis schreef:
slaap veulen slaap?
Hij moet juist wakker worden en eruit komen
(nog een stille meelezer)
Dribbel
Geplaatst: 08-04-12 20:33
Lieve TS. Ik vind het geweldig wat je voor Iris hebt gedaan. Ze ziet er geweldig uit en ik wil je sterkte wensen met het laatste stukje van het waken. Je hebt iets geweldigs gedaan voor deze merrie en haar veulen en daar mag je trots op zijn.
Laatst bijgewerkt door Dribbel op 08-04-12 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Super wat je doet! Ben ergens aan het meehelpen met het verzorgen van pas geboren puppies en blijf daar tot maandag avond....maar moest hier ff kijken! duimen draaien nog steeds!!
Keeltje135
Geplaatst: 08-04-12 21:32
omg wat doet dat veulen allemaal in die buik? die mag er echt uitkomen, zit al weken te kijken of er wat is (zoals HEEEUL veel andere) is die er nog niet irisje je mag gewoon persen hoor, ook al wil hij niet, gewoon doen !!
bordercollie
Geplaatst: 08-04-12 21:37
ik ben ook een stille meelezer maar krijg ook kriebels om te reageren haha
hoop dat het veulentje snel komt! ben erg benieuwd en diep respect wat jij voor je paardje & veulen doet!
Weer een dag voorbij en nog geen veulen(tjes). Ik kruip vroeg mijn bedje in want morgen op concours, hoop op goed nieuws morgenochtend! Realiseer me nu weer des te meer dat ik het met waken toch heel makkelijk heb gehad, 2 nachten eruit geweest en de derde dag was onze knapperd er. Nu maar hopen dat het over een maandje hetzelfde gaat, wordt zo sjaggie van te weinig slaap. En ik gun Esther en Jack ook hun nachtrust, slopend is dit die gebroken nachten en dat al zo lang, diep mijn petje af en alle respect voor jullie inzet.