Zucht hier nog niks?:P Ik kijk elke dag wel , mijn merrie heeft vandaag een kleintje gehad , net post van gemaakt nu weer rustig kijken naar joy
( kijk gerust eens naar mijn kleine Hera )
OnlyFroukje
Geplaatst: 19-04-12 21:40
ja mooi is dat he? Mijn kinderen zeggen ook wel eens als ze een drachtige merrie zien oww wat komt daar? en als ik dan zeg een baby zeggen ze tis geen mens:S
BraveSpots
Geplaatst: 19-04-12 21:45
@TS: Wat zou jij het allerliefste hebben van kleurtjes? Mocht je kunnen bestellen zeg maar .
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-12 21:54
BraveSpots schreef:
@TS: Wat zou jij het allerliefste hebben van kleurtjes? Mocht je kunnen bestellen zeg maar .
Oef moeilijke vraag.. Van Joy lijkt het me wel leuk als het zowel silver als dun draagt, en dan op een zwarte basiskleur.. En van Hope lijkt een silvervalk me wel grappig, maar een mooie silverdapple zwart of valk is ook altijd mooi. Het lieft wel effen in dat geval, dan zie je de kleuren beter. Een 'gewone' bruine of zwarte vind ik bont juist weer mooier. Maar ik ga maar uit van 2 effen zwarte hengstjes, dan kan het alleen maar meevallen.
Beide veulens zijn in principe voor de verkoop, en dan is een apart kleurtje wel meegenomen natuurlijk
Ik heb net gekeken naar een veulentje die er net uit was... wel leuk om te zien die wankele eerste stappen en dat zoeken naar de melkbar . Alleen kreeg ik wat van de gene die er bij zat dat beestje was aan het zoeken en maar duwen en prutsen er aan
Ja zie je wel! Ik vond haar zó relaxed dat het mij erg onwaarschijnlijk leek
Jayney
Geplaatst: 19-04-12 22:34
Nou Joy toe nou!
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-12 22:35
Nee hoor, nog niets bij Joy. Ik zal als ik er aan toe kom, morgen eens op zoek naar bandage. Daarmee kan ik haar staart inzwachtelen, is het allemaal iets beter te zien (en makkelijker voor mij met de bevalling..