Me hart gaat gewoon sneller kloppen van de papa!! En de mama trouwens ook wat een mooie beesten zeg!! Ben echt jaloers die zijn tog ook heel duur?
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-10 20:35
Lola had gister niet op het weitje gestaan door de regen. Dit filmpje was het resultaat van toen ze net weer het weitje in mocht vandaag, ze ging even helemaal uit haar bol, ze had toch wat energie die ze kwijt moest na een dagje enkel op stal en in het loopgedeelte. Daarna was ze weer rustig en ging ze verder grazen, niet dat er gedacht wordt dat ze regelmatig zo als een idioot tekeer gaat om andere reden ofzo . Ze zal wel af en toe last van haar buikje hebben door voorweeen en het drukke veulen, maar dit was echt een moment van energie kwijt raken, zo doet ze ook als ze niet drachtig is en een dag op stal heeft gestaan, en dan trekt ze er ook zo´n hoofd bij .
Erg leuk filmpje! Ik meld me hier ook maar eens en bij je cam na een hoop meelezen
Lola is echt superleuk!
Breghje
Geplaatst: 01-04-10 21:46
Geweldig wat een ontzettend gaaf paardje is het toch ook hé , dat hoofdje ook, echt zo'n blik alsof ze eigenlijk stiekem een wilde woeste hengst is hihihihi!!! Zo schattig als ze bokt !! (Sorry Lola, eigenlijk bedoel ik heel erg indrukwekkend enzo uiteraard. )
Het nachthok voor het konijn is klaar, ik had het konijn er ook al in gezet. Het hok staat in een hoek naast het weitje. Toen Lola zag dat het konijn daarin zat bleef ze in die hoek van de wei staan kijken naar het konijn, ze wilde niet naar stal...... ze bleef maar kijken naar het konijn, echt als je dat gezien zou hebben dan breekt je hart. Ik heb het konijn dus maar weer bij Lola in het stalletje gezet, konijn was ook heel erg blij, ging gelijk languit liggen en liet zich uitgebreid aaien (is niet zo van het aaien dus zegt heel wat dat ze dat nu wel deed).
Ik wilde voor de veiligheid het konijn snachts al appart zetten, je weet nooit wat Lola in bevallingsstress doet... Maar het konijn appart in een nachthok is kennerlijk op dit moment voor beide toch echt een beetje zielig... Toch nog maar wat langer uitstellen dan....
Ach arme nijn en lola gelukkig zijn ze weer bij elkaar!! Al denk ik dat nijn het heel goed aanvoelt als lola ''alleen wil zijn''
Pepper1
Geplaatst: 01-04-10 22:17
_STS_Angels_ schreef:
Ach arme nijn en lola gelukkig zijn ze weer bij elkaar!! Al denk ik dat nijn het heel goed aanvoelt als lola ''alleen wil zijn''
Misschien gek... Maar ik denk ook dat nijn zich heus wel op tijd uit de voeten maakt. Zou me er niet al te veel zorgen om maken...
Je gazon heeft t wel zwaar... Haha maar dit is wel echte dierenliefde!
Geweldige foto's en een leuk filmpje! Morgen kijk ik weer op de cam, die doet t nl niet op m'n mobiel...
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-10 23:40
Lola haar uier is toch goed aan het vullen, zo in een dag tijd toch al zichtbaar dikker . Ben benieuwd of dit nu zo doorzet.
sandra3235
Geplaatst: 01-04-10 23:46
Nou haar cup mag haar zeker wezen,ik moet je trouwens een compliment maken,je hebt de uier steeds helder in beeld,of maak je er 100 en kies de beste uit??? Waak ze Anna
Zo die is zeker goed vol aan het lopen! Als dat zo door gaat is het veulen er wel eerder als wat ik zei dan over 2 weken. Ben benieuwd!
spatter
Geplaatst: 02-04-10 07:44
ik snap niet dat jullie niet begrijpen dat dit een paasko..veulentje wordt moeder nijn is niet voor niets zo betrokken bij alles, ze moet alles goed in de gaten houden en natuurlijk komt er een prachtig gekleurd veulentje uit, dat hoort zo bij pasen, dan wordt alles extra mooi geschilderd
Ben even aan het vergelijken geweest die cupmaat met de eerste foto's, maarre die heeft wel een sportbeha nodig inmiddels hoor om te boel een beetje steun te geven, is enorm gegroeid.