he maar heb hij dag en nacht het halster om zo ja moet je een kleinstukje touw aan zijn halster knuppen en daar mee laten lopen dan kan je hem zo weer pakken deed ik vorig jaar met noah die was zo bang en lied zich ook niet pakken met touwtje ging het beter
En hoe moet ik dat dan doen? want ik wil niet dat hij er op gaat staan of zijn voet er in krijgt oid.
Op het moment dat ik op de poetsplaats sta met ze gaat het wel goed. dan kan ik heb pakken poetsen voetjes geven. Alleen aan zijn hoofd zitten vind hij echt helemaal niks.
Als ik hem dan eenmaal heb kan ik hem kriebelen en dan kriebeld hij mij terug zo lief
nee dat snap ik zel ook, maar als je een gewoon strootouwtje gebruikt brand dat toch in je handen als hij weg schiet... je zou het touwtjes wel dubel kunnen doen en dan knooptjes er in zodat hij er niet met zijn hoef op gaat staan..? Kan het dan nog in je handen branden?
ja hij blijft zo licht. Op zijn voorhoofd zie je de kleur die hij helemaal word denk ik.
Het is iig een spookje
Steefjevos
Geplaatst: 30-07-09 00:02
Weer een tijdje geleden dat ik hier was, maar ik heb het weer bijgelezen Krijg je hem al weer wat beter te pakken? Dat is toch wel erg belangrijk, probeer anders als je hem te pakken hebt gekregen (op zachte wijze) hem te belonen met wat lekkers. Zo'n kleintje kun je dan prima belonen met een beetje appelmoes (of een stukje appel natuurlijk ) Het is een leuk ventje om zo te zien, geinig dat hij zo licht blijft. Wordt veel poetsen later!