Knap Fries meisje Yara (Maiko x Sjaard) !HELAAS OVERLEDEN

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Born2BCrazy

Re: Knap Fries meisje Yara (Maiko x Sjaard) !HELAAS OVERLEDEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:29

Jammer dat het niet gelukt is..
maar idd wel een ervaring rijker..

Het blijft trouwens een mooi dier hoor! Vingers aflikken

Misschien heeft ze het ook wel een beetje verwerkt op deze manier..ze is iig een stuk rustiger begrijp ik..

Kan wel begrijpen dat je blij bent dat je haar weer bij je hebt.

Veel plezier met haar..de rest (verwerken etc) heeft gewoon tijd nodig! (logisch)
sterkte voor jullie beiden OK dan!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:33

Jammer dat het niet gelukt is Kimmie, maar aan de andere kant ook heel fijn dat ze toch weer thuis is!

En wat ziet ze er heerlijk uit op de foto's zeg!

Ben blij dat Friesje zich weer wat lekkerder voelt.

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:44

Jammer dat het niet gelukt is idd,
Maar Friesje voelt zich beter is alles alweer vergeten komt misschien ook wel door even die andere plek enzo.
Jij hebt lekker je meisje weer bij je, geniet er maar van! Je verdient het een blije Friesje bij je te hebben nu! Ik snap goed dat je wel blij bent hoor Knipoog XXX

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:55

jammer dat het niet is gelukt Verdrietig
friesje ziet er mooi uit!
gelukkig is je meisje weer bij je, je hebt dr vast heel erg gemist! Maar misschien heeft Friesje het zo een beetje verwerkt Lachen
Kusje

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:14

jammer dat het niet gelukt is, maar super dat friesje weer terug is
en zo goed als weer de oude is
ze ziet er goed uit fem Haha!
gaaf dat je haar misschien weer laat insemineren
hou me op de hoogte he Knipoog
geef friesje maar een dikke kus van mij

kjoetie nog veel sterkte toegewenst en toch veel plezier van 't weekend Ach gut
ga maar eens lekker met yip kroelen
wie weet knap je daar wel erg van op

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:15

Leuke foto's! Wat is ze echt prachtig!! Lovers

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 01:06

Goh, idd heel dubbel nieuws... Jammer dat het misgelopen is met dat andere veulen, maar heel fijn dat je d'r weer terug hebt...
Ze ziet er goed uit zeg! Je zou haast denken dat er echt niks gebeurd is... Fijn dat het goed met d'r gaat!

Kjoetie, nogmaals Ach gut

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 02:59

Wat jammer dat ze niet meer melk gaf, maar je hebt in elk geval geprobeert.
Voor het friesje is het uitje blijkbaar wel goed geweest.
Wel fijn voor je dat ze weer thuis is

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 08:40

He wat jammer dat het niet gelukt is. Kan mij voorstellen dat je blij bent femke dat ze weer terug is. Zo te zien is ze zelf ook blij hihi en ze ziet er inderdaad goed uit.

Kjoetie: Kan mij goed voorstellen dat het de ene dag beter gaat dan de andere. Het is natuurlijk op alle fronten erg dubbel. Je bent Yara kwijt, maar yippie is er nu bij gekomen. Dan het meelezen en meeleven met Femke over Friesje.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:15

kimmie261 schreef:
en wie weet,heel misschien laat ik haar toch weer insemineren dit jaar..,maar dat is heel misschien...

Haha!
Vooral na wat je eerder had gezegt. Je hebt iig nog een paar mnd. de tijd om dat te beslissen!

Fijn dat ze er weer is en dat ze zich ook weer thuis voelt Lachen . Voor Friesje zelf was het misschien wel goed dat ze weggeweest is en op die manier niet meer zo aan Yara hoefde te denken.

Edit: ze ziet er idd super uit OK dan! !

Patriciak44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:54

Kimmie, gelukkig is ze weer thuis! Ze ziet er goed uit! Jammer dat het met het veulentje niet klikte, maar je hebt je best gedaan , nu kun je hopelijk wat dingen afsluiten en proberen te gaan verwerken.
Super wat je allemaal gedaan hebt en sterkte nog voor de komende periode en vooral veel plezier met al je waanzinnige paardjes!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:13

Femke gelukkig is ze weer gezond en wel thuis geniet maar lekker van je super merrie

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:26

zo,ik heb vannacht geslapen als een roos...echt ben zo blij dat ze terug is,en dat ze weer bij mij op stal staat...

ze ziet er inderdaad ongelooflijk goed uit,en ze voelt zich ook heel goed,ze eet goed,is weer lekker sjaggo(echt een merrie..hahah),en wil al helemaal niet zoenen met mij.. Haha!

ze is weer helemaal de oude dus,ik weet zeker dat dat weekje op een andere stal tussen een heleboel mannelijk volk,haar heel goed heeft gedaan,gelukkig!!

net zo goed,als dat jullie meeleven en ongelooflijk lieve berichtjes zo helpen met de verwerking!!

nooit gedacht dat een forum,met zoveel onbekende mensen zo hartverwarmend kon zijn,en voor zo vreselijk veel steun kan zorgen!!

echt,jullie zijn super!

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:30

Kimmie, ik vind het ontzettend fijn om te lezen dat je zoveel aan dit forum hebt. Daar ben ik echt blij om.
Ook fijn om te lezen dat het zo goed met Friesje gaat en dat het avontuur op een andere stal haar goed heeft gedaan en zeker niet voor niets is geweest.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 13:45

ja, friesje heeft gewoon een egoboost gekregen door al die aandacht van dat mansvolk Haha! Ik ben stiekem ook wel erg blij dat ze terug is, kan ik haar eens lekker knuffelen en vertellen hoe geweldig ze is.. en als ze weer sjago is is dat een goed teken, zo kennen we haar weer Haha!

En ik ben het helemaal eens met Femke, ook ik heb zoveel steun aan al die lieve reacties hier.. echt super Lovers

laquintatje schreef:
En ik hoop dat je het weekend stiekem ook al een beetje kan genieten van Yippes zoals je dat mooie en bijzondere paardje volgens mij al liefkozend noemt Knipoog

ja Yippes, Yuppie, Yipkip.. je kunt er vanalles van maken Haha! Ik ben echt wel heel erg blij met haar, hoewel dat er nu natuurlijk allemaal nog niet echt uit komt, kan er niet onbevangen gelukkig mee zijn na alles wat er gebeurd is. ik ken haar ook al vanaf dat ze een paar maandjes oud is (de allereerste keer dat ik naar femke ging was om naar Jippie te kijken, was al zo verliefd op dat kleine zwarte ding met d'r witte kol), en ze is het halfzusje van Yara.. Maar dat komt allemaal wel goed, ik denk ook dat het heel goed is om dit weekend alles heel bewust een plaatsje te gaan geven. Ik heb gisteren een houtschijf beschilderd als grafsteentje, die gaat dus ook mee. Het voelt nu nog erg "on-af" , ik hoop dat ik dat dit weekend een plekje kan gaan geven.

En ja, ze is mooi en bijzonder, maar ook bijzonder slim, bijzonder dominant, en een bijzonder bijdehandte draak *LOL* maargoed, dat kan ik wel waarderen. Ik ga me iig niet vervelen met haar Nagelbijten / Gniffelen en femke gaat nog veel leedvermaak kunnen hebben Haha! Maar tis een geweldig beest.. dat is zeker..

Nogmaals dank allemaal, het doet me echt ontzettend goed...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:17

Na alles wat jullie (Kjoetie, Kimmie én Friesje natuurlijk Knipoog ) allemaal hebben meegemaakt, ben ik blij om te lezen dat jullie veel steun aan dit topic hebben (gehad).
Maar ... wat ik al eerder schreef: So wie mann im Wald schreit, kommt es zurück!"
Jullie hebben allemaal zoveel moeite gedaan: voor Yara, voor Friesje zelf én voor een voor jullie onbekend veulentje.
Voor ons is het dan toch het minste om jullie bij dit hele gebeuren te ondersteunen!
Meiden, nogmaals veel sterkte Ach gut !

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:09

Sterkte Femke en Bianca Lachen
Fijn om te horen dat het forum toch wel iets van steun biedt en dat alle berichtjes niet voor niets zijn Lachen Iedereen voelt en leeft met jullie mee Lachen

Ik hoop dat je echt van Yippie kan gaan genieten Haha! Gaat vast lukken denk ik zo Lachen

Groetjes - xxx

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 21:25

Inderdaad fijn om te lezen dat jullie veel troost uit dit topic hebben kunnen halen..
Femke geniet ervan dat Friesje weer thuis is.. Je hebt MEER dan je best gedaan en kunt nu weer een beetje tot rust komen..
Bianca, langzaam gaan de scherpe kantjes eraf en kun je gaan genieten van Yippie..Dat heb je wel verdiend!
Meiden, jullie zijn een bijzonder stel!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:17

Bianca, veel sterkte dit weekend. Ik hoop dat je het een plekkie kan geven. Vergeten zal je het nooit en dat is aan de ene kant natuurlijk ook goed. Ik hoop dat Yippes (en natuurlijk femke en friesje) je ook kunnen helpen bij de verwerking. Net als dat jij hen kan helpen.

PrisSyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 09:48

ah echt heel zielig Ach gut

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:30

Veel sterkte nog steeds!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 01:02

Kimmie, hoe gaat het inmiddels met Friesje; kan ze d´r draai weer een beetje vinden? En hoe gaat het met jou: ben je inmiddels weer een beetje bijgekomen Knipoog ?
*Kjoetie, ik hoop dat het met jou ook goed gaat en dat je het hele gebeuren een beetje een plekje kunt gaan geven Ach gut !

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:23

wat leuk dat jullie nog aan friesje denken...met friesje gaat het heel erg goed,we hebben van het weekend een rondje buiten gestapt en madam was druk en vrolijk...

ze is gelukkig verder heel erg rustig op stal, en het lijkt wel alsof er niets gebeurd is.

van het weekend is bianca hier langs geweest,en het was even slikken,ze heeft de laatste staarthaartjes gekregen,en het grafje gezien...

helaas was het gedenkteken met de naam van yara erop nog niet droog,dus dat wordt later geplaatst op de plek waar yara ligt.

verder hebben we alles nog eens heel goed door gesproken en heeft bianca zich 3 dagen kunnen vermaken met haar nieuwe paardje : yippie..

en dat heeft haar heel erg goed gedaan!

hier zijn wat foto's van bianca en yippes: viewtopic.php?f=53&t=736278&hilit=

langzaam begint hier alles weer "gewoon" te worden,het enigste is,voor mij dan,alsof er nooit een veulen geboren is,ben nog heel erg bezig met bv de weitjes afzetten,1 voor friesje en veulen...o nee...

of als het veulen er is... o nee...

eigenlijk had deze week yara geboren moeten worden,zoveel te vroeg was ze...helaas..

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:33

Wat fijn dat het met Friesje beter gaat. Waarschijnlijk heeft die periode met het pleegveueln haar goed gedaan. Heeft zij dat gedeelte af kunnen sluiten.
Voor jou en Bianca zal het nog wat langer moeilijk blijven. Je hebt er inderdaad 10 maanden naartoe geleefd en dan is het er ineens niet meer. Dat moet slijten. Ik hoop dat Bianca en jij veel steun aan elkaar en Friesje en Yippes hebben.

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:51

Mooi dat Friesje het zo goed doet! Yip is een super leuk ding en gaat helemaal goed komen met die dame! Lieve kleine Yara Ach gut deze week had háár week moeten zijn, de week waar jullie zo lang naar uit keken, maar ze heeft heel bokt laten glimlachen ze was een prachtig beestje, denk daar maar aan. Het verdriet moet nou eenmaal slijten Verdrietig Jij hebt alles gedaan en kunt niks doen aan de vroegere geboorte.