Zou zo maar kunnen. Mijn merries houden zich nooit zo aan kalenders/agenda's of planningen Geen nieuws verder Ik ga zo eerst even weg en later vanmorgen gaan ze allemaal weer naar buiten.
Nou, nog steeds het zelfde dus op de cam Comet is echt fanatiek die bal aan het aflikken haha, ik vind hem zo leuk
Libra76
Geplaatst: 09-02-12 11:57
En nu ligt hij weer te slapen.
MarianneV
Geplaatst: 09-02-12 20:20
*stille meelezer hier*
Ik kijk ook elke dag naar de cam van Marije
Ik heb even een vraagje met betrekking tot Dynamic Hoelang kun je het veulen nog laten zitten? Of moet de bevalling na een bepaalde tijd opgewekt worden?
FM_Arabians
Geplaatst: 09-02-12 20:26
Vanmorgen na een lange dracht is dan eindelijk het eerste veulen van onze BB Escondhio geboren!!
Wij noemen hem:
F&M Quedhio
Quedhio is een samenvoegsel van de trotse ouders:
Albi,s Paquerette x BB Escondhio
F&M Quedhio is een zeer hoogbenig (licht) voskleurig hengstveulen. Erg wakker en dapper veulen !! Hij heeft 4 gelijke witte stelten van benen en een (druip) kol. Mooi kort koppie met een mooie dish erin!!
Wij zijn uitermate tevreden over BB Escondhio zijn eerste zoon!!
Groetjes Femke en Frans
Jetwii , heel hartelijk bedankt voor je nachtelijke ondersteuningen!! Hoop dat je bij Ya Karma ook weer zo fanatiek meekijkt!!
Sharani
Geplaatst: 09-02-12 20:27
Devi angel: Mijn AMHA merrie heeft vorig jaar 358 dagen gedragen, dus het kan ook langer dan gemiddeld duren...
Devi_ Angel = Marianne Maar dat is niet schadelijk voor het veulen dan? Miss zie ik het wel verkeerd, maar bij mensen word het tog ook na een 3 weken "opgewekt"
Femke Van harte !!!! Veel plezier met jullie "zoontje"