Veulens 2018 Klets&foto topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 16:46

plutolover schreef:
Kayleigh_: Maximus wordt begin oktober afgespeend. Dus ik denk eetste of 2e week van oktober ophalen. Ik vind t reuze spannend. Gelukkig is meneer vrij rustig en heeft al paar keer (met Mams) lange tijd op trailer gestaan

Dat is fijn!
Komt vast helemaal goed :o

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 17:19

plutolover schreef:
Kayleigh_: Maximus wordt begin oktober afgespeend. Dus ik denk eetste of 2e week van oktober ophalen. Ik vind t reuze spannend. Gelukkig is meneer vrij rustig en heeft al paar keer (met Mams) lange tijd op trailer gestaan

Leuk! Fijn dat hij al eens op de trailer gestaan heeft. Komt vast wel goed.

Zag net via fb dat de veulens van de moeders gescheiden zijn. Harry lijkt het tot nu toe allemaal wel oké te vinden. Had eigenlijk niet anders verwacht, maar toch leuk om te lezen. :D

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 08:59

Kayleigh__ schreef:
plutolover schreef:

Leuk! Fijn dat hij al eens op de trailer gestaan heeft. Komt vast wel goed.

Zag net via fb dat de veulens van de moeders gescheiden zijn. Harry lijkt het tot nu toe allemaal wel oké te vinden. Had eigenlijk niet anders verwacht, maar toch leuk om te lezen. :D

Die post heb ik ook voorbij zien komen op fb. Hij zag er idd zeer flink uit :D

Wat een pech voor Tjitske... Hopelijk kunnen ze snel weer samen. Ga je nog proberen ze dan alleen buiten te laten ondertussen of wacht je tot het weer met 2 gaat?

Ik ga deze namiddag weer bij Jack op bezoek *\o/*

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 09:43

Pfoee, gaat hard hier!

Bedankt voor alle leuke woorden over Auryn!

Wat een leueke foto's weer van Nacho!

Knappe Maximus! Hij lijkt op zijn grote broer!

Cioccolato, gefeliciteerd met de dracht! Je zit al bijna op een 1/3! Connect is een gave hengst!

Heb je niet ergens een opening van een stalgebouw of binnenbak oid Kimsel? Dat is de perfecte plek voor een blackfoto! Wat fijn dat de merrie beter gaat! Hoe ging het bij de osteo? Nexxie is echt een knappertje!

De mama van Rey heeft ook wat te voorduren! Hopelijk leeft hij zich nu meer uit op de bal. Ook gefeliciteerd met de Frummel! Hoop je op een schimmel?

Wat een knap dier Animalfriend! dat halsje! <3

Fijn dat Hayden nu een maatje heeft! Ook een leukerd zeg! Ik ben benieuwd naar de uitslag van de kleurtest!

Een maand is al snel billionache! Hopelijk heb je snel een fijn plekje gevonden!

Leoniee, wat ziet hij er goed uit!

Pablo komt ook al snel! Ook lekker zegt, zo dicht bij huis!

*\o/* Tjitske is er! Wat balen dat ze zo angstig is, maar dat komt met veel geduld en liefde vast helemaal goed! Hier ook goede ervaringen met het veulentasje.

Dat wordt poetsen Cioccolato!

Spannend Kayleigh! heel veel succes dinsdag! Fijn dat het scheiden soepel ging, dat is al de helft van het werk!

Hier eigenlijk niks te melden, gaat hier allemaal zijn gangetje.

Kimsel94

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 10:22

Leuk dat je er nog naar vraagt evita;
Osteo was zeer positief! Ze zat wat vast bij het SI, lendenen en een gewricht onder de schouderbladen.. verder helemaal in orde! :)

De artrose die in het SI zit, had ze ook nog steeds geen pijn aan! :D Met volledige druk op het gewricht, gaf ze geen reactie, echt super fijn! Dus even 2 dagen vrij en dan weer rustig aan oppakken. Ben benieuwd wat we nog kunnen doen straks, hoop zo dat ze goed blijft :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 10:25

Wat fijn Kimsel!

Veel plezier Sarah. Wanneer komt Jack jullie kant op?

Dankje, Evita!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:56

Wat fijn kimsel!

Tjitske gaat nu even alleen op stal staan veel liefde geven geduld en vertrouwen winnen bij haar. We kijken met de dag.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:02

Hier heeft Billie voor 't eerst even zonder merrie gestaan en merrie vond het heerlijk om even weer wat te doen
Afbeelding

Daarna braaf aan het halster mee lopwn

Afbeelding

En gelijk moeders weet terroriseren
Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:14

Wat leuk veulen!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:20

Hij is leuk! <3

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 14:30

Tjitske doet het super! Ik kan er helaas niet heel veel bij in omdat alles dicht moesten maken. Ik moet op een trappetje staan en dan komt ze naar me toe en kan ik lekker met haar kroelen. Als ik er in wil is het beetje een gymnastiek :+

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:04

Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Tjitske! Sneu als veulentjes zo in de stress zitten :(

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:07

AnimalFriend schreef:
Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Tjitske! Sneu als veulentjes zo in de stress zitten :(

Ja klopt niks aan!
Ze is nu minder gefocust op ontsnappen.

Gaan jullie je veulen opgeven voor bokt veulen verkiezing?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:18

Wij zijn niet populair genoeg gok ik _O-

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:27

Wij ook niet denk ik :+
Misschien dat ik ‘m opgeef voor de leuk. Gewoon om te showen hoe leuk hij is :D

Wat fijn dat ze wat rustiger word, Janine!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:32

Zoooo wat gaat het hier snel!

@xLeoniee: Leuke foto’s :D op een bepaald moment worden alle moeders die hengstenstreken inderdaad moe. Merk ik hier ook :+

@alicelover: aaaah leuk die Frummel-update <3 ben benieuwd wat eruit gaat komen! Ze zal er vast weer wat moois van maken :D

@Janinevv: wat jammer dat het zo loopt, inderdaad stom dat de fokker er niet meer mee aan de slag is gegaan :n Fijn dat er verbetering is vandaag, hopelijk wordt alles snel opgelost en kan ze snel rondscharrelen met een maatje erbij!

@Kimsel94: Zoooo Nexxie is gegroeid zeg!! Het is echt al een knappe dame!

@Cioccolato: vieze Belle _O- En Billie nog steeds even leuk <3 ik ben echt fan van hem!

@Kayleigh: fijn als het contact zo goed verloopt! Ik vind goede communicatie met de fokker ook belangrijk, denk niet dat ik er een veulen had gekocht als m’n gevoel niet goed zat. En qua opfok zoek ik iets in de regio R.ijkevorsel (België). Zelf een veulen aanschaffen heb ik aan gedacht maar gaan we na overleg toch niet doen. M’n vriend maakt me af denk ik _O-

Veulenverkiezing ben ik ook niet populair genoeg voor en vrees dat Regreso te ‘gewoontjes’ (lees: simpele bruine) is. Heb hem wel gemeld in het Boktveulens 2018 topic, you never know :P

Hier geen nieuws, ik heb dinsdag mijn laatste examen en ga dan bij Regreso langs :D

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:37

Evita, allereerst gefeliciteerd!!! Y)(^)
Ik hoop stiekem dat mijn veulen bij de 50% hoort dat geen schimmel is. _O-
Maar wordt het wel een knappe schimmel is hij/zij ook welkom hoor. Vind het niet lelijk, maar dat wassen steeds als ze later groot zijn en mee moeten op concours. :Y)
Maar zoals de dames hier al adviseren, koop ik dan wel een pjama voor hem/haar. :')

Kimsel, wat fijn!

Knappe stoere Billie! Kan wel bij Rey in de wei. Zelfde fratsen die twee. :')

Mooi dat Tjitske al wat begint te wennen, Janine.

Ik maak ook geen kans. Krijg in mijn topics alleen reacties van jullie over het algemeen. :+

Billionache, ach die boktveulen verkiezing is inmiddels meer een wie is de populairste bokker. Of je moet wel een heel bijzonder getekend veulen hebben.
Betreft Frummel, die moet wel knap worden. Maar goed ik ben bevooroordeeld... Al komt er een ezel uit vindt ik het nog knap. Liefde maakt blind. :D Ben zelf heel nieuwsgierig naar de kleur en eventuele aftekeningen. Kan echt alle kanten op nu.
Succes nog met je laatste examen!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:39

Welk topic? _O-

Ik heb ook maar gewone bruintjes. Vaak zijn de aparte die in de smaak vallen, of met een rugzakje.
Ik ben al lang blij dat ik 2 levendige baby's heb en ze het goed doen! Dus voor mij al 2 winnaars :))

Hengsten ding Alice lover?
Hij moet maar snel met Belle gaan, lekker samen spelen. Dat zal hij leuk vinden gok ik!

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:41

Haha zou heel goed kunnen.

Denk dat hij dat idd wel leuk gaat vinden. Rey moet het met mrs pink doen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:42

Billie krijgt ook een bal. Ik ben zo benieuwd wat hij daar van gaat vinden..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:42

Gezonde baby's is het belangrijkste jaa ;)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:43

Oh wauw wat een boel maten in ballen. Welke maat heb jij Alice lover?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:45

Ik heb de middelste of grootste maar alleen weet niet of dat te groot is ? Hij ligt hier in de kast.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:48

@alicelover: Klopt haha, beetje jammer dat het zo met alles op Bokt een populariteits-dingetje is :+ Ik krijg op topics ook altijd enkel reacties van jullie of andere mensen die ik persoonlijk ken :') Jouw merrie was nu gedekt met Formidable toch he? Wat zijn de kleurkansen? :D
Dankjewel voor de succeswensen! W

@Cioccolato: [KS] Boktveulens 2018 dit is het topic! Ach dan kan ik 'm toch een keertje showen. En de mijne is voor mij inderdaad toch ook al een winnaar, Boktverkiezing of niet :D

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:48

Cioccolato schreef:
Oh wauw wat een boel maten in ballen. Welke maat heb jij Alice lover?

De aller aller grootste die ze hadden. _O-
Had een verkoopster gevraagd of ze een hele grote stevige had voor een terrorveulen. Ze waren eerst verbaasd maar vonden het idee geweldig. :+