Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) jaarling is de tijd in Kraamstal In The Picture wel een beetje voorbij, dus twee plaatjes van vandaag ter afsluiting van een jaar Vu

Wat is ze bizar hard gegroeid in dit jaar zeg! En ze wordt maar knapper en knapper.

. Laatst was ze aan het stoken met de buurpaarden in de aangrenzende wei, die moesten naar binnen maar Vu stond lekker te feesten aan de andere kant van het hek dus die arme mensen zijn een kwartier zoet geweest met het vangen omdat hun paarden een stuiter en race wedstrijd hielden met onze kleine dondersteen. Verder verklaart ze af en toe oorlog aan hoog gras, paaltjes of hekwerk dat in de weg staat
gillen kan ze daarbij nog steeds erg goed. Helaas heeft ze door wat filmen is, dus bewijsmateriaal verzamelen is moeilijker geworden.
Verder gaat het z'n gangetje, ze ligt echt heel goed in de groep en komt altijd wel even haar dagelijkse portie kriebels halen. Dus aan aandacht geen gebrek. Af en toe gaan we ook even kijken op de weg, nu zonder Kirs erbij. Dat vindt ze nog wel een beetje spannend, zo weg van de groep. Maar ze doet het steeds beter. Helemaal omdat het echt een keer in de 2 weken is, dus zo vaak hebben we het niet gedaan.

. Blijkbaar vanochtend even een paar uurtjes geen stroom op de draad en ze was alweer lekker zelfvoorzienend naar het andere stuk weiland (met heeeel veel gras) gepeerd om te gaan snacken. 

Eigenlijk dus een taak om met je cap op te doen.
), ik was laatst een keer eigenwijs en dacht het ook wel alleen te kunnen. Ging toch nog niet helemaal soepel aangezien Vu tempo F1 heeft en Kirs meer een trekker nabootst (want wandelen is saai
), gelukkig kon ik heel even bijkomen toen er koeien in de wei stonden, want die moesten even goed bestudeerd worden. 

'
. Heerlijke groep heb je zo
), maar voor een paard dat op z'n 3e al afgekeurd is op zijn voorbenen en de nodige andere kwaaltjes bezit heeft hij het toch nog netjes gedaan. Ik hoop nog dat mijn gevoel mis zit, maar tijdens al zijn lange en korte blessures door de jaren heen is hij nog nooit zijn looplust en gekkigheid verloren en dat zie ik nu wel wegglippen. We genieten gewoon van de tijd die we nog hebben, maar als hij zijn hoofd gaat laten hangen dan is het mooi geweest. Schrijf ik hier heel nuchter, maar daar zijn al de nodige tranen over gevloeid natuurlijk. Maar daar heeft Pas niets aan, we gaan zien wat de tijd brengt.
Begrijpelijk dat de nodige tranen al gevloeid zijn, ik hoop dat je gevoel het mis heeft.
.

, bruist van de energie en haalt het nodige kattenkwaad uit. 
Wat fijn dat hij nog zo een mooie week heeft gehad.
De foto van hem is prachtig!