Naast Arya haar moeder hebben we 2 tinkers en een lieve kwpn merrie. Op dit moment mag ze daar nog niet bij (ik vind haar nog iets te klein in verhouding met de grote tinkervoeten) Helaas voor Khaleesi hebben we geen shetland-veulen vriendje.
Ja de tijd gaat zo enorm snel dat is niet te geloven vorig jaar hebben we besloten dat we toch nooit op 13-13-13 konden trouwen dat we toch maar een mooie datum hebben bedacht en toen leek het nog een eeuwigheid te duren maar dat gaat nu toch wel heel erg snel... Nog maar 8 nachtjes slapen zoals mijn kindertjes elke dag zeggen haha ze tellen al vanaf 13 mei af haha En dan zijn we 13 jaar en bijna 13 dagen bij elkaar ook leuk. Jullie ook heel veel succes met de laatste dingen regelen, gelukkig is Arya nog ruim op tijd bevallen. Als mijn merrie vorig jaar drachtig was geworden zou ze volgende maand uitgerekend zijn, dat is helaas niet gelukt. Nu mag mijn dochter eind van de zomer een veulentje gaan uitkiezen waar ze over 3 of 4 jaar lekker mee kan gaan rijden. Ach hebben we toch nog een veulentje in de wei dit jaar...
Arya is wel een hele goede mama en de kleine is echt helemaal geweldig! Arya heeft jullie een heel mooi vervroegd huwelijks kadootje gegeven...
Gister heeft Khaleesi voor het eerst met de bal gespeeld, ze vond het geweldig Ze is nergens bang voor, maar gelukkig kan ze wel heel lief knuffelen En tussendoor eens een voetje optillen Ze lijkt wel een ezeltje met dat grijze snoetje En Arya kreeg een appel, die wilde ze ook wel even proeven (alleen likken, want ze heeft nog geen tanden)
Vandaag hebben we tijdens het uit de wei halen van Khaleesi en Arya een rondje over het "erf" van mijn ouders gelopen. Dat doet ze zo super braaf aan het touwtje.