Pffffff En het dan ook nog doen zonder met mij te overleggen he Ik ben t ook niet met hun manier eens waarmee ze met hun paarden omgaan maar dat laat ik ook gaan..
Shirley
Geplaatst: 20-05-13 00:42
Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je woest bent !
Dan maar erbij gaan liggen, ik zou haar nu meer onbewaakt laten
Fellow
Geplaatst: 20-05-13 00:42
Wat een rotsituate.. En inderdaad, klinkklare bullshit allemaal.. Gedver zeg
JoyCiej007
Geplaatst: 20-05-13 00:43
Tsja....... leven en laten leven ja. Knap dat jij dat dan wel kan. Je ouders hebben dus zelf ook paarden, begrijp ik?
Misschien heeft het dan tóch nog zo z'n voordelen, dat de rest van het gezin weinig/niets heeft met 'die knollen'...... misschien heb ik daar dan toch nog een klein voordeeltje in........ al benijdde ik altijd meiden die ouders hadden die óók paarden hadden.........
Ik ga niet bij haar slapen. Het is in deze stal ontzettend vies. Is een oude stal. De paardenstal is nog maar een jaar oud vandaar dat ik daar wel ging. Ik ga dr wel wat vaker uit...
Dat is niet zo verstanidg bij haar, ze eet alles wat los en vast zit, ij vrees dat ze me dan niet met rust gaat laten Maar ik kijk eerst zo even hoe ze is qua banden en uier enzo
Fellow
Geplaatst: 20-05-13 01:05
__Lauraa schreef:
Dat is niet zo verstanidg bij haar, ze eet alles wat los en vast zit, ij vrees dat ze me dan niet met rust gaat laten Maar ik kijk eerst zo even hoe ze is qua banden en uier enzo
Ah, ze let vast wel goed op je hoor Denk dat het nog best lekker ligt, zo in het stro
Ze zal je echt niet verslinden , alhoewel je het met zwangere dames natuurlijk nooit zeker weet ... die krijgen weleens heel vreemde eetgewoontes
JoyCiej007
Geplaatst: 20-05-13 01:54
mwhoah, heb alle vertrouwen in mijn pony's, en zij in mij, maar ín de box bij een drachtige merrie gaan slapen........ lijkt mij nou niet het meest verstandige idee..... pony zou maar 'perongeluk' op je gaan staan...... en van slapen komt dan al helemaal niets denk ik.
+ het feit dat je dan wel heél erg aanwezig bent ineens voor de merrie, en dat kan juist wel voor een hoop vertraging gaan zorgen.
(spreek ik uit ervaring. Heb enkele jaren iedere keer op stal geslapen -niet ín de stal!- toen merrie moest bevallen. Merrie presteerde het keer op keer om 't veulen eruit te poepen op 't moment dat ik nét thuis in m'n bedje lag om 7u 's ochtens omdat ze nooit tekenen liet zien qua harsen etc. en de bevalling naar mijn mening nog ver genoeg weg was om wat slaap te pakken). 6 veulens gehad..... en nooit erbij aanwezig kunnen zijn. Stomme merrie
Heb er al heel wat nachtjes doorgebracht en het is ( tot nu toe ) altijd goed gegaan. Zelfs met twee pony's tegelijk in één ruime stal, op een gegeven moment zijn ze echt wel aan je aanwezigheid gewend en gaan ze ook gewoon lekker hun gangetje, beetje eten, beetje dutten ...
JoyCiej007
Geplaatst: 20-05-13 02:00
tsja, ieders z'n ding igg kan ik TS volkomen begrijpen dat ze dat niet ziet zitten.
Net weer even bij Natanalientje gekeken. Ze stond rustig te slapen, was erg slaperig toen ik haar controleerde Ze heeft wat slijmerig/nattig bij haar vulva. Uier is strakker heb ik het idee. Banden zijn wel weer wat strakker. Bij de volgende wekker is het buiten weer licht aan het worden dus ik hoop dat ik dan weer wat kan zien op de cam!
Ik heb er nooit bij geslapen maar had bij Prada ook een Cam en dus snachts er licht aan om wat te kunnen zien. Hebben ze volgens mij geen last van hoor.