Janski schreef:Peterina schreef:De pieken van 70 komen nu om de 18-20 minuten.gemiddeld om de 10/ 12 minuten volgens mijn cijfers zelfsik ging uit van mijn meldingen ... maar uwe cijfers zullen wel nauwkeurige zijn.
Twinklebel schreef:Handig, zo'n waterbak!Haha inderdaad, ze draagt haar staart nu ook echt een stuk van haar kont af.
Peterina schreef:De pieken van 70 komen nu om de 18-20 minuten.gemiddeld om de 10/ 12 minuten volgens mijn cijfers zelfs[/quote]ik ging uit van mijn meldingen ... maar uwe cijfers zullen wel nauwkeurige zijn.[/quote]Dan zit er dus een stijgende lijn in
Hier ook reclame, maar ben allang blij dat ik kan mee kijken Ik ga voor een bont veulen, ze loopt constant rond om de witte verf nog wat te verspreiden!
over halfuurtje sluit ik af, maar ik blijf wel volgen op me iphone..tenzij het dan al begonnen is hihih
lijkt me sws wel leuk, gewoon een camera in de stal hangen en kijkwen wat je paard/pony allemaal aan het doen is, en wie erbij komt enzo haha !
pubelia schreef:Waarom bevallen paarden niet gewoon op commando? Dan konden we allemaal zo naar bed... Maar ze is wel een stuk onrustiger als gisteravond...