Een kind krijgt een kind PART THREE.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bent u een

stille meelezer.
1739 (90%)
actieve meelezer.
184 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1923

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Een kind krijgt een kind PART THREE.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 11:31

Het is trouwens ook niet normaal meer hoeveel stille meelezers de Poll aangeeft :')

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 11:35

Zo'n verhuisbericht zou inderdaad helemaal geen verkeerd idee zijn. Die arme Iris, gelukkig is ze nu in goede handen! Heel begrijpelijk dat je het lastig vindt om de zorg uit handen te nemen. Denk echter wel een beetje aan jezelf, je hebt ook je andere beessies nog.. Voor nu gewoon even een grote knuffel voor je!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 11:35

Giolli schreef:
Het is trouwens ook niet normaal meer hoeveel stille meelezers de Poll aangeeft :')

Hihi ja ik kijk ook elke dag even in het topic of er al een veulentje is. :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 11:49

Girassol schreef:
Misschien moeten we er een Bassenqua-steun-topic van maken in plaats van een Iris-waar-blijft-dat-veulen-nou-topic :)* :')
Helemaal mee eens :j . Het is al moeilijk zat om zo'n beestje op te knappen, laat staan als er dan ook nog eens eentje in zit die het ver :x om er uit te komen.
Het is dat je zo ver weg woont, ik had me graag aangeboden als oppas met mijn plofmerrieoppaservaring, maar snap ook heel goed dat je het niet graag uit handen geeft, zeker niet dit gevalletje. Dus daarom maar een virtuele :(:) , een *\o/* en een _/-\o_ voor wat je voor Iris doet en als het er tussendoor nog past ook nog iets van een fijne Paasdagen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 11:50

ze moet gewoon even er tussen uit :P dat wij iris haar zorg wel opnemen haha

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 11:57

Pluizebolpum schreef:
Girassol schreef:
Misschien moeten we er een Bassenqua-steun-topic van maken in plaats van een Iris-waar-blijft-dat-veulen-nou-topic :)* :')
Helemaal mee eens :j . Het is al moeilijk zat om zo'n beestje op te knappen, laat staan als er dan ook nog eens eentje in zit die het ver :x om er uit te komen.
Het is dat je zo ver weg woont, ik had me graag aangeboden als oppas met mijn plofmerrieoppaservaring, maar snap ook heel goed dat je het niet graag uit handen geeft, zeker niet dit gevalletje. Dus daarom maar een virtuele :(:) , een *\o/* en een _/-\o_ voor wat je voor Iris doet en als het er tussendoor nog past ook nog iets van een fijne Paasdagen...

Mooie benaming _O-

Ik stel voor: iedereen moet wat liefs tegen Bassenqua zeggen! *\o/*

Bassenqua: zonder jou zou Iris het niet zo goed hebben als ze het nu heeft dus ze zal je vast belonen met een prachtig veulen :j Tot die tijd: hou vol! Je doet het super goed en je hebt duidelijk een geweldig doorzettingsvermogen! *\o/*

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:05

Oke, mijn beurt! :))

Bassenqua: Je hebt Iris ontzettend goed opgevangen en wat jij allemaal voor haar doet verdiend echt ontzettend veel respect! Er leven heel veel bokkers met je mee en ik weet zeker dat iedereen het allemaal top vind wat je doet voor Iris en haar veulen! *\o/*

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:09

mijn beurt :j

Ik en nog vele anderen vinden dat je echt geweldig werk doet! Iris is al zoveel opgeknapt en eigenlijk niet eens meer te herkennen! ik wens je heel veel succes met de laatste slopende waaknachten en ik hoop van harte dat Iris een gezond veulen op de wereld zet en jij en Jack weer volle nachten kunnen slapen! echt top wat je hebt gedaan en respect voor jou _/-\o_

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:14

Ik doe ook mee! Dat heeft ze wel verdiend!

Wat zou er van Iris geworden zijn zonder jullie goede zorgen. Ze gaat jullie zeker, als dank, een super mooi veulentje schenken!
Nog eventjes volhouden...

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:15

Mijn beurt :+

Ook ik vind het geweldig wat je voor Iris hebt gedaan! Ik denk dat als jij haar niet had geholpen ze dr niet uit zag! Daarbij steunen 1257 mensen jou door alleen al mee te lezen!
Ik hoop voor jou dat de beeb snel komt en dat je dan met Jack, Iris en de beeb nog lang mag genieten!
Wij (bokkers) hebben respect voor jou. En natuurlijk voor Iris en Jack!

abba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:23

Wouw, nog steeds geen mini-Iris? :(:)

@ Bassenqua: Super dat je nog niet ho-tel-de-botel-sta-pel-over-span-nen-gil-lend-gek geworden bent! Petje af! :j

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:23

Ik moet je toegeven dat ik pas in dit deel ben komen binnenvallen dus ik heb niet alles meegekregen wat er gebeurt etc is. Maar toch kan ik zeggen dat Iris zo énorm opgeknapt is! Als ik die foto's bekijk hoe ze eerst was en dan degene hoe ze nu is: het beestje heeft een hele metamorfose gehad, echt respect daarvoor! Dat vraagt zoooveel liefde, geduld en vooral doorzettingsvermogen! Ik denk dat Iris het niet beter had kunnen treffen dan bij jou. Zoals we hier kunnen lezen heb jij heel de wereld voor haar over. Je waakt enorm goed over haar, houd haar continu in de gaten (in opoffering van jezelf) en geeft haar echt de aandacht en die liefde die ze zo hard nodig heeft. Ik kan niks anders zeggen dan "Ga zo door en ik heb respect voor jou"! Echt, je bent een toppertje! _/-\o_ :j

En ik weet zeker dat Iris een práchtig mooi veulentje gaat bezorgen, als dank voor jou goede zorgen voor haar! :+:

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:24

Het kan nog steeds een paasveulentje worden.. Go Iris!!

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:31

Bassenqua schreef:
Goedemorgen, het is weer prachtig mooi weer maar Iris heeft er nog geen boodschap aan. Ze is vannacht weer zalig rustig geweest mensen -O- Uiteraard loopt ze weer zalig buiten.

Ik begin inderdaad de zenuwen te krijgen :o dit lijkt door de vermoeidheid ook steeds erger te worden, begin nu zelf ook onrustig te worden en durf geen kant meer op te gaan. Ik geloof er ook wel in dat de dekdatum niet klopt maar dat maakt het gelijk nog weer enger, waarom zijn de banden al zolang slap ? Als we een cyclus verder gaan rekenen, er vanuit gaande dat ze inderdaad 1x gedekt is 13 April ( mogelijk de laatste dag van de hengstigheid geweest? ) dan zou ze om en nabij 3 Mei weer hengstig geweest moeten zijn en dan zou ze in de kudde gedekt moeten zijn, dat zou betekenen dat we nu eigenlijk al in de volgende ronde zitten maar kan natuurlijk net zo goed nog een cyclus later geweest zijn. :?

Wanneer heb je haar precies gekocht? Het is natuurlijk wel voor te stellend dat er gewoon de datum dat ze bij de hengst in is gekomen als dekdata opgeschreven is, maar als je haar pas máánden later gekocht hebt....dan kun je nog lang in spanning wachten, sterkte! Het komt waarschijnlijk als jij zó moe en kapot bent, dat je er doorheen slaapt ofzo of het moment dat je écht even weg moet en er niemand thuis is...dat soort grappen zie je altijd gebeuren (volgens mij hebben al die merries een mobiel lijntje met elkaar ofzo), dan zijn die pony's toch ineens héél zelfstandig uitgekookt. Banden kun je soms ook slecht van op aan...hier ook al eens geregeld wekenlang naar een jonge merrie zitten kijken, uier strak gespannen, banden los, onrustig van doen en laten....maar het duurde daarna nog weken -O-

Succes en denk ook goed aan jezelf hoor! Merries zijn vaak zelfstandiger dan we zelf willen weten, dus een goede (nacht)rust voor jezelf pakken is ook zeker zo belangrijk als goede zorgen voor Iris.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:35

een jonge merrie op een stal waar ik kom , had ik de dag van te voren nog onder geloerd weinig uier en de volgende ochtend lag er een klein hummeltje naast..

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:39

Bassenqua: komt goed schatje.
van de reclame van roosvice :D

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:39

Bassenua: Je bent gewoon een kánjer... Sterkte en misschien toch voor 1 nachtje een oppas regelen, zodat je in ieder geval even wat beter kunt slapen ? ( met de strikte afspraak dat de oppas je direct wekt als ze ook maar denkt dat er iets staat te gebeuren)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:47

Bassenqua: Dont Worry Be Happy :D

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:48

esther , iris loopt nu al 9 maanden bij jou, toen ze de eerste keer gescant is, kon de DA toen niet zien hoever ze in de dracht was?

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:58

Tja; merries lijken inderdaad een antenne te hebben voor als we even niet kijken :) en dan blijken ze inderdaad sterker te zijn dan we weleens denken. Maar Iris is in alles een bijzonder geval, die het ook bijzonder goed getroffen heeft met jou! :j Dus: veel sterkte van deze kant gewenst!! Ik blijf voor jullie duimen *\o/*

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 13:07

Nu kan ik onmogelijk achter blijven natuurlijk...

RESPECT _/-\o_ _/-\o_

JobR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 13:25

ppfft nog steeds geen paasveulen ? |( Dan wordt het een vrijdag de 13 veulen :o de geluksdag voor Bassenqua?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:21

Ach nee ! Nog geen veulen :( Nahh Nu mij beurt :D Bassenqua Veel sterkte heb echt respect voor jou! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:22

brabant is wel heel erg uit de richting :P heb ook geen paard haha

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:23

Esther er zouden meer mensen moeten rond lopen zoals jou! Wat je doet voor een zon paardje is geweldig echt RESPECT! Dit zecht heel veel over een persoon. Ik hoop voor je dat het veulen snel komt, en dat jij weer lekker kan slapen met een blije iris en beeb in de tuin!