Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Girassol schreef:Helemaal mee eensMisschien moeten we er een Bassenqua-steun-topic van maken in plaats van een Iris-waar-blijft-dat-veulen-nou-topic![]()
Pluizebolpum schreef:Girassol schreef:Helemaal mee eensMisschien moeten we er een Bassenqua-steun-topic van maken in plaats van een Iris-waar-blijft-dat-veulen-nou-topic![]()
. Het is al moeilijk zat om zo'n beestje op te knappen, laat staan als er dan ook nog eens eentje in zit die het ver
om er uit te komen.
Het is dat je zo ver weg woont, ik had me graag aangeboden als oppas met mijn plofmerrieoppaservaring, maar snap ook heel goed dat je het niet graag uit handen geeft, zeker niet dit gevalletje. Dus daarom maar een virtuele, een
en een
voor wat je voor Iris doet en als het er tussendoor nog past ook nog iets van een fijne Paasdagen...
Bassenqua schreef:Goedemorgen, het is weer prachtig mooi weer maar Iris heeft er nog geen boodschap aan. Ze is vannacht weer zalig rustig geweest mensenUiteraard loopt ze weer zalig buiten.
Ik begin inderdaad de zenuwen te krijgendit lijkt door de vermoeidheid ook steeds erger te worden, begin nu zelf ook onrustig te worden en durf geen kant meer op te gaan. Ik geloof er ook wel in dat de dekdatum niet klopt maar dat maakt het gelijk nog weer enger, waarom zijn de banden al zolang slap ? Als we een cyclus verder gaan rekenen, er vanuit gaande dat ze inderdaad 1x gedekt is 13 April ( mogelijk de laatste dag van de hengstigheid geweest? ) dan zou ze om en nabij 3 Mei weer hengstig geweest moeten zijn en dan zou ze in de kudde gedekt moeten zijn, dat zou betekenen dat we nu eigenlijk al in de volgende ronde zitten maar kan natuurlijk net zo goed nog een cyclus later geweest zijn.