Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:De kleur van een Haflinger is niet overheersend en de vader draagt geen palomino.
Als je het topic goed doorleest kom je verschillende keren de uitleg tegen van de kleurkansen en bijbehorende percentages.
Diane, Keesje heeft het heel zwaar. Ze staat in de stal al te hijgen van de hitte, arm kind..
De laatste week merk je duidelijk veranderingen. Haar flanken worden leger, dus bebie daalt in, haar uier was zondag ineens een stuk groter dan zaterdag (gisteren niet veranderd). Haar banden worden met de dag slapper. Dus Bebie is zich zeker aan het voorbereiden
Ik denk dat ik op Koninginnedag je eigen zaak kom opzoeken en heel hard roep: DIAAAAAAAAANEEEEEEE, WAAR ZIT JEEEEEEEEEE????? BEBIE ZEBRA PION IS GEBOREEEEEEEEENNNN!
Enne, nu weet ik waarom ik Beer nooit zie lopen.. Je ouders laten dat beest alleen maar in het holst van de nacht uit... Ik heb je vader namelijk betrapt
eelk148 schreef:Cynthia82 schreef:Dames, dames... zo weet Daisy natuurlijk helemaal niet meer wanneer ze dat valkino hengrie er uit moet laten...
Nu snap ik waarom ze er zo lang over doet
haha zo kanje het ook zien of ze schaamt zicgh ber voor ?? kan ook dat zer niet wiol dfart zoveel mensenn haar zien