Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Gisterochtend toen ik op stal kwam hoorde ik Gimli op stal hinniken. Was meneer blijkbaar ontsnapt uit de wei. Goed. Gimli weer op de wei gezet. So far so good. Tot ik hem vanmorgen weer op een plek aantrof waar die niet hoorde te staan.
.
.
. De naam ligt ook al klaar. Voor een merrie veulen dan. Hengst veulen.... dan moet ik weer nadenken, maar dan word het denk ik Aragorn of zo iets. Elrond roept weer zo moeilijk of wellicht toch een naam van een van de Dwergen geven. Vorig jaar had ik het veulen van Arwen Kili genoemd:

Nog gefeliciteerd met Gimli! En wat was hij onwijs schattig als veulentje! En spannend zo aftellen naar het veulentje van Eowyn
.
. Eowyn had geen inspiratie meer qua vlekken denk ik en ipv links heeft ze die nu rechts geverfd en is de vlek uitgelekt 
.

hoewel mijn merrie met haar 2 jaar ook gewoon voorop loopt richting het natuurgebied hier haha...dier schijt 7 kleuren en haar ogen ploppen uit haar hoofd...maar ze moet en zou voorop lopen

kan héérlijk met hem knuffelen. 

.
.

zo'n lieve uitstraling