miranda1967 schreef:is ze altijd zo aanhankelijk Wendy ?ja idd mijn hersentjes begonnen ook al even te denken zoekt ze misschien afleiding.
takkie_muis schreef:Ik denk dat Joy wacht tot vrijdag en op mijn verjaardag bevalt XDDoe ff niet zo mal Vannacht it is!
Roosch schreef:Is Joy eigenlijk ook onder het zadel? Ja dacht het wel, heb wel eens een topicje voorbij zien komen van ze
Yinthee schreef:takkie_muis schreef:Ik denk dat Joy wacht tot vrijdag en op mijn verjaardag bevalt XDDoe ff niet zo mal Vannacht it is!ja niet zo uitstellen O.o wij willen niet langer in spanning zitten. Niet dat het hier niet gezellig is haha
Ik leer de woordjes wel als het veulen er is.. Maar ik heb morgen de toets en moet nog 100 woordjes leren *hint*
Ilona schreef:Dit is slecht voor mijn examen voorbereidingen.. Op hoeveel dagen zit het paard nu?De 11de was ze volgens mij uitgerekend
Maris is onderweg. Had mijn paps aan de telefoon, vandaar de spontane zwaai. Uier heeft flink last van overdruk...
Ilona schreef:Dit is slecht voor mijn examen voorbereidingen.. Op hoeveel dagen zit het paard nu?Ben ik niet de enige die last heeft van studie ontwijkend gedrag
Chay_Flame schreef:Ilona schreef:Dit is slecht voor mijn examen voorbereidingen.. Op hoeveel dagen zit het paard nu?Ben ik niet de enige die last heeft van studie ontwijkend gedrag Nope!, ik moet ook nog leren