Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaximeFlame schreef:__Lauraa schreef:Omdat ze toch slijm had, super slappe banden heeft wil ik eigenlijk dat er meer gewaakt wordt
Als er vrijwilligers zijn zet je naam dan in dit schema op de tijd dat je wilt!![]()
De tijden die overblijven neem ik uiteraard op me, het is mijn pony
Ik blijf iig tot 1 uur wakker!!
1-2: KirstenVosje, Rayoow, brittney98
2-3: MaximeFlame
3-4:
4-5: MarlindeRooz
5-6:
6-7: brittney98
7-8: KirstenVosje
MaximeFlame schreef:Omdat ze toch slijm had, super slappe banden heeft wil ik eigenlijk dat er meer gewaakt wordt
Als er vrijwilligers zijn zet je naam dan in dit schema op de tijd dat je wilt!![]()
1-2: KirstenVosje, Rayoow, brittney98, MaximeFlame
2-3:
3-4:
5-6: MaximeFlame
MaximeFlame schreef:MaximeFlame schreef:Omdat ze toch slijm had, super slappe banden heeft wil ik eigenlijk dat er meer gewaakt wordt
1-2: KirstenVosje, Rayoow, brittney98, MaximeFlame
2-3: Shirley
3-4:
5-6: MaximeFlame
2/3 ga ik niet redden..
JoyCiej007 schreef:nog geen veulen...... hmm.
Moet morgen weer werken, niet zo vroeg gelukkig (14u.) maar daarvoor nog m'n pony's doen etc.
Mísschien dat ik vannacht van 2 tot 3 op mij kan nemen, maar dat kan ik nu niet met zekerheid zeggen; is maar net hoe moe ik straks ben. Ben nu net thuis van werken + pony's doen, dus duik zo met een wijntje m'n bed in om nog even te ontspannen met TV/laptop.
Mocht ik van 2 tot 3 kunnen vannacht, zal ik mij om 2 uur melden hier in dit topic!
Overigens heb ik de cam NIET aanstaan op 't moment dat er anderen waken, denk dat dat handig is als de rest dit ook doet, ivm. overbelasting en traagheid v/d cam.
__Lauraa schreef:Nou mensrn het waken is over....
Mn moeder vind dat het licht uitmoet omdat het nooit aan is en dat dit een onnatuurlijke situatie is en dat t veulen wel dood kan gaan. Nou lekker dan, kans is dus nu hartstikke groot dat ik er bij kan zijn.
En iedereen hier denkt dat ie zich er mee moet bemoeien, vanmiddag bij de verjaardag ook al.
Goh wat ben ik boos nu zeg!