Hallo! Ik ben al jaren een actieve lezer/volger hier op bokt! Maar dit vind ik zo'n spannend topic dat ik nu actief mee wil doen! Ik hoop voor jullie dat Whis dr veulie zich snel zal laten zien!!
Ze maakt het nu toch wel spannende de afgelopen 2 dagen met haar uier het gaat wat doen en hoe! Ben nu wel benieuwd of het uier vannacht nog verder is gegroeid en hoe het er straks uit ziet als ze weer naar binnen gaat. Denk dat het nu toch echt wel eens gaat door zetten toch? Haar gedrag veranderd nu ook als ik jullie posten zo lees. Vind het zo'n leuk topic, al had ik jullie een paar weken geleden al een veulen gegund gaat dit vast en zeker een plaatje van een veulen worden en tot ik de puntjes afgewerkt.
"Ziet Whisper in haar agenda bladeren en tot conclusie komen dat dit een mooie datum is"
Even serieus, hopelijk duurt het niet te lang meer! Kan me goed voorstellen dat ze dikke buik meer dan zat is. En daarbij, iedereen is benieuwd wat er gaat uitrollen!
Ze was net weer wat onrustig,uier is weer ietsje minder. We hebben haar nu in de paddock gezet,ze kan dan ook haar stal in. Mocht ze ons dan toch verrassen hoeven we niet zo'n eind te lopen naar stal vanaf de wei
Marja, dan lijkt ze op saph ik om 6 uur in de ochtend kan nog wel werken, pa om 7 uur en om half 8 wordt ma gebeldt de kleine is geboren.
Ze at ook nog gewoon vrolijk om 7 uur haar hooi en bixjes en was niet onrustig of iets. Maar we duimen voor nog mooi even overdag het is wel het weer ervoor