Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Benfan schreef:Als ik moet gokken word het hem de komende dagen nog niet. Ik zou zelfs zeggen dat het nog een kleine week wachten word. Wel benieuwd naar wat voor kleur eruit komt!
Sammyy schreef:Benfan schreef:Als ik moet gokken word het hem de komende dagen nog niet. Ik zou zelfs zeggen dat het nog een kleine week wachten word. Wel benieuwd naar wat voor kleur eruit komt!
Inderdaad![]()
Het veulen ligt zo te zien nog helemaal niet in het geboorte kanaal, ik vrees nog een aantal dagen (op zijn minst) wachten
fjordowner18 schreef:kruipt dan toch maar uit de meelees modus![]()
hoeveelste veulen is het van deze merrie?
ik heb ooit een veulen uit een fjordenmerrie gefokt, bij ervaren fokkers, toen ze 3 weken overtijd ging, kwamen de fokkers naar me toe en zeiden son ben erg bang dat er helemaal geen veulen inzit, ze is wel iets dikker, maar ze tekent verder niet en ze heeft geen uier niks het is beter om haar op te laten voelen, want ik heb er een hard hoofd in.
affijn om een lang verhaal kort te maken, 2 dagen later kwam het veulen om 11 uur in de ochtend, terwijl op stal de boxen gemest werden![]()
ben erg nieuwsgierig naar dit veulen, maar het komt als het er klaar voor is, succes met waken
We blijven gewoon geduldig afwachten!