haha kijk hem zitten, heeft zeker teveel naar Kenai en Koda gekeken... Het is namelijk vrij honds Is Koda weer opgeknapt?
Wat ziet hij er donker uit op de eerste foto! Echt een lekkere dressuur pown in wording.
Esther, ik heb Desert vorig weekend ook nog even een klein knufje gegeven, ik moet als ik naar haar kijk altijd denken aan een olifanten kuddeleidster. (nee, niet vanwege olifant, maar vanwege haar gedistingeerde koppie, echt een wijze dame, die niets ontgaat )
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-12 15:34
Haha hij is zo donker omdat hij eerst in de plassen heeft liggen rollen Tsja de helft van de kudde gedraagt zich als een hond,toch wat aan die imprenting doen Maar hij wordt idd erg donkerbruin,en met zwarte benen en manen en staart idd precies een groot paard in t mini ik ben zo benieuwd om hem zonder bontjas te zien
ja klopt bij Imala geloof ik,hoop hier ook nog een x van die heerlijke paardjes te hebben lopen maar dan moet eerst het lint veranderen want ze kunnen hier er vol gas onderdoor.Het lijkt me heel erg leuk om de live cam te volgen.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-12 22:50
Tanc,..Zie je,heb ik toch nog een beetje geheugen Ik zet hier de link wel neer van t nieuwe topic als ik die gemaakt heb.....
Pas maar op,dat minivirus is erg besmettelijk,voor je t weet heb je er een boel rondrennen
tanc
Geplaatst: 21-01-12 16:16
ik weet het,ben al gevoelig voor verzameldrang en als ik nu al zie hoe ik alles al bij jou volg ben ik zeker verloren. Het probleem is dat ik er ook gelijk 2 moet nemen anders staan ze ook zo alleen en mijn paarden zien ze denk ik als speelbal. mijn merrie is dit jaar uitgerekend rond 25 maart dus verwacht in ieder geval nog iets kleins.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-12 19:15
Tanc,is wel een groot compliment voor onze paardjes,geloof ik En ja 2 is altijd leuker Ik weet niet waar je woont,maar je mag hier komen knuffelen hoor... Wat leuk,dus je krijgt ook een veulen,althans je merrie Vertel eens wat meer.....
Ik woon in Assen,lijkt me leuk om ze in het echt te zien en te knuffelen maar dan ben ik bang dat ik echt om ben.Ik heb een zwarte kwpn merrie van Inspekteur die dragend van Charmeur is.Dan heb ik nog een ruin van Cabochon een hengst van Krack c en nog een dochter van Mignon (inspekteur) van Sir donnerhall.Dus eigelijk zullen de minipaardjes een mooie aanvulling zijn.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-12 20:45
Ai,Assen is best ver weg om even te komen knuffelen,.. Trouwens Imala is verhuisd naar Assen En Wynona het 1ekind van Wynn en Desert woont ook in de buurt van Assen;)
Oh leuk je hebt een diverse kudde lopen zeg
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-12 00:30
Ja het is me eindelijk gelukt het nieuwe duotopic is klaar ,hopelijk komen jullie daar ook weer gezellig meeleven??
tanc, dan moet je er eigenlijk wel zo'n kleintje bij hoor! ik ken cheveyo in het "echt" en hij is echt leuk en mooi! wil alleen zelf geen hengsten en zo klein maar anders......
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-12 12:58
Zo Tanc dat wordt even goed geregeld voor je Trouwens hij kan ook binnen bij je op schoot hoor,wel zo gezellig nu je met je pootje ligt
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-12 21:37
Nog een paar foto's van ons monstertje
Zo hoort het,hooi eten uit de bak
Maar zo kan het ook,schuitje varen
Tsja doet me denken aan foxy foxtrot met je elastieke benen
Hey jij wil je spelen met mij en mijn bal? Is een nieuw spelletje,Cheveyo gaat nu net als de honden zijn bal voor iedereen neerleggen,of weghalen,net hoe het uitkomt
nou ik zal even quoten uit ander topic wat hij vanmiddag weer uitgespookt heeft,ben zo geschrokken van dat stomme dier
Ik ben me wezenloos geschrokken vanmiddag,Cheveyo was met Wynn aan t spelen slaat die met steigeren achterover en ik hoorde krak,dwars door hek heen,bleef die liggen,op zijn rug,pootjes omhoog en kauwen,maar nek lag zo raar dat ik dacht dat die gebroken was,Wynn stond als een geschrokken jantje doedel toe te kijken,dus ik smijt mijn camera op de grond,rent naar hem toe,lag hij vast tussen de geknakte balken,heb ik hem opgetild om hem er tussen uit te halen,in de benen geholpen,meneer schudde zich uit en liep weer naar Wynn Nu heb ik echt overal spierpijn,stom jong Kon wel janken van opluchting,dacht echt even dat hij er geweest was,hij lag er zo apart bij en volgens mij zitten er krassen op de lens van de camera nu Daar komt manlief dan wel achter als hij dit hier leest