Dank jullie wel voor meer foto's http://www.stalkeessage.nl/fotoalbums/kyona/index.htmlen berichtje gastenboek is errug leuk
Wat een snoepie! Die hoef je later geen bandages om te doen! Heel veel plezier met het nieuwe aanwisntje!
Dank jullie wel,... Ze is echt zo fijntjes en apart,we hebben ook besloten om haar aan te houden Ik heb weer honderden foto's genomen,ga er vanavond wel weer plaatsen
sandra3235 schreef:Dank jullie wel,... Ze is echt zo fijntjes en apart,we hebben ook besloten om haar aan te houden Ik heb weer honderden foto's genomen,ga er vanavond wel weer plaatsen krijgt ze ook een eigen topic?ik ben fan geworden van je paardjes
ja die zal ik straks idd eens maken dan zet ik de link hier wel neer. Haha dan hebben ze iig 1 trouwe fan
pas op wat je zegt hoor,..straks ben je verplicht met een slapie met Wynn erop door het leven te gaan Verzinnen jullie eens een leuke titel voor Kyona,....ik ben inspiratieloos haar topic bedoel ik,...
ja ga zo door,...van dit soort kreten zoek ik Dan ga ik vanavond een topic openen voor haar en kies een titel uit Ik ga nu even heerlijk met een boekie in de zon zitten,....nu kan het zonder het gestres van waken
dit is Kyona haar eigen topic:[KS-ITP] Ze is er,ze is zwart,50 cm klein en in de witte verf gestaptwel reageren dan he dames van de fanclub nieuwe foto's komen nog,..maar ik ben nu lekker op bed gaan liggen,alle moeheid komt er nu uit
Ja he?Ik vind ze ook super Sap gaat nog een topic openen met foto's van al onze paardjes,....ik zal de link dan wel hier neerzetten.