Is die met de mama haar ingewanden aan het voetballen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
maar heel gaaf om dit zo te zien! Wil nog even zeggen dat ik het echt heel aardig vind dat je dit zo op deze manier met ons deelt

StalNollie schreef:denk niet dat het met de vader te maken heeft
vorig jaar een hengstveulen gehad van een volbloed, deze was eccht druk en in de buik pfff net of hij alles eruit aan het schoppen was zo hard, was echt voort zielig voor moeders.
nu een andere merrie verwachten we 4 april een veulen van dezelfde hengst word waarschijnlijk een merrie (reading gehad), maar dit veulen nog helemaal niet zien bewegen.
Het zijn profvoetballers gewoon!
. Maar ik had ook het juiste moment te pakken, ik moest echt snel zijn met de camera want voor deze beelden zag je het veulen dus zelfs bijna uit de buik komen, nog erger als op de beelden dus
.
. Als het maar niet in stuit ligt ofzo.
.
Geniaal zeg, arme mama!
Ik ga het volgen . haha !
Klaasje schreef:Wat spannend allemaal zeg! Wat is de link van de cam? Of is dat een domme vraag?
, ze is best onrustig afgelopen uren, maar kan ook komen doordat ze haar energie nog niet kwijt kan omdat ik haar nog niet in het weitje heb gelaten. Ze kan wel in het loopgedeelte voor het stalletje maar kon even niet in de wei omdat die moest opdrogen (anders is het straks een modderpoel)