jeej toch nog foto's, mijn pa was even mee naar mara en nash. hij znu de foto's op de comp, daarna load ik een paar leuke op
Nou kom ik mijn arraogante knol weer showen Nash 3 dagen oud Kijk hoe stoer ik ben, ik durf gewoon bij mijn mama vandaan!!ik ben zoooo groot gaait worden vind ik nog wel een beetje eng mijn mooie kop (koppie, het steld echt nog niks voor. het halstertje pas nieteens... )eindelijk na 2 dagen weer echt knufelen met mijn grootste dinnetje
dankjewel ik ben echt super blij met hem STS angels komt over 3 weekjes een fotoshoot doen heb er nu al zin in
Ik was ook een stille meelezer. Wat een ontzettend leuk ding zeg. Ik vind pa en ma er ook erg mooi uitzien. Gefeliciteerd!
ze zijn alle drie mooi Ik begin er nu ook aan te wennen dat Nash er bij hoord. Wel leuk hoor ik heb hem vandaag geaait zonder dat het als een debiel weg schoot...
Dat meeeeeeen je niet....Ik dacht echt, het is een grapje in de film dat je net niet ziet hoe hij geboren word!Maar niet dus :-(Wel echt super dat je er bij was, dat ze het niet even stiekum heeft gedaan!!