En dank je wel! Wat is Olaf al flink gegroeid zo zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1976 schreef:Gefeliciteerd jarige, 2 alweer![]()
King gaat goed gelukkig. Geen zwelling tot op heden, hopelijk blijft dit zo.
Hij is alleen niet blij dat hij apart staat op een klein stukje.
Wond ziet er netjes uit.
Echt wel fijn zo'n top opfok plekje, haar enorm dankbaar dat ze zo super op hem let en updates geeft
kiki1976 schreef:xYaartje,
Hij mag de eerste 10 dagen niet gek doen. Niet rennen of bokken. Dan is er kans op zwelling, en dat is weer nadelig voor de hechtingen.
Hij is op tafel via de lies gedaan.
In eerste instantie zeiden ze vanuit de kliniek, enkel operatie is anders, herstel hetzelfde.
Ook onze domme fout geweest doordit niet na te zoeken.
Ook de arts die belde zei, dat het hetzelfde was.
Enkel met ophalen werd er vermeld dmv een nazorgbrief dat er 10 dagen boxrust nodig was.
Dat is geen optie helaas. 24/7 buiten is geen probleem zolang hij maar niet kan rennen/bokken.
Vandaar dat hij apart staat, want anders gaat hij mooi klieren/ravotten met zijn mattie haha.
Ik denk wel dat als ik dit had geweten ik misschien toch voor een open castratie gegaan was. Dan was veel bewegen juist wel goed geweest. Maar nu juist weer minder op complicaties.
Ik heb van vroeger nogal een soort van trauma en castratie. Hengsten van 9 mnd gecastreerd wat fout ging. Dat resulteerde dat hij 3x op 1 dag was geopereerd en uiteindelijk daaraan alsnog is overleden.
kim_1990 schreef:Fijn te zien dat alle 2 jarigen het zo goed doen!
Mijn 2 jarige heeft haar ogen uitgekeken want mijn 4 jarige kreeg een kopie van mijn 2 jarige[ Afbeelding ]
Dit is dus mijn 2 jarige merrie...gisteren gemeten op 1.71m al![]()
En dit is wat mijn 4 jarige op de wereld gezet heeft:
[ Afbeelding ]
![]()
![]()
Teddy wist niet wat ze zag...
Ze voelt zich helemaal tante teddy nu[ Afbeelding ]
Het veulen wist ook niet wat hij zag trouwens...hij loopt continu achter teddy aanhij weet wel dat dat niet zijn mama is hoor...maar hij vind haar wel echt reuze interessant haha.
En voetgangers en fietsers langs de weg zijn al meerdere keren aan de deur geweest dat het veulen bij de "verkeerde" mama loopt (want mama is egaal gekleurd ) en dat hij dus zijn gestipte mama kwijt is![]()
Ik bedank ze dan altijd vriendelijk dat ze zo oplettend zijn maar dat de gestipte merrie niet zijn mama is en dat hij dus echt bij de juiste mama loopt haha