Uhm, ik vind alles wel kleiner als pony maat nog hoor. denk eerder dat het shetlander maat is, maar zal wel goed zijn voor haar. Alleen ja, het dekentje is normaal wel gezien passend voor haar schofthoogte.
Yaralisa, ik ga proberen!! ik denk alleen dat ze nog niets van deze dingen kent, dus even rustig aanzien hoe ze er op reageert...
Het regendekentje dat we eerder kochten, zo voor bij extreem weer zijn. Ze staat nu ook dag en nacht buiten en dat zal voor nu bij haar nieuw plekje ook zo even zijn. maar als het echt veel gaat sneeuwen, vind ik het toch fijn haar een regendekentje aan te doen..
Ahh echt een super leuk setje! Djune wordt echt hoog al zeg als je haar zo bij Elina ziet.
Pandora2
Geplaatst: 28-11-14 20:44
_Michelleee schreef:
Uiteraaard!!!
& oh foei, ik en mijn mama zijn heel erg stout geweest. We hebben al een hele rijset voor juffrouwtje gekocht, voor later!!! Helemaal in set!!
Een mens moet vooruit denken natuurlijk ! Geweldig setje heb je uitgekozen !
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-14 23:13
En mevrouwtje is eindelijk bij ons!!
Ze was met alles zooo ontzettend braaf, chill op de trailer en erg braafop haar nieuwe plekje. morgen wordt ze voor de eerste keer samen gezet met een andere pony. Nu mocht ze even wennen op het paddockje.
Onderweg
Zodra nog een paar met mijn gsm makkelijk zo die upload, moet ik mijn foto's van mijn gsm niet overzetten op pc...