Er is geen linkje! Mensen ik ben eigenlijk van plan om wat te gaan dommelen, er zijn mensen die op het moment meekijken toch? Ik zet iig de wekker om 12 uur
Hmm ik had niet zo snel moeten zeggen dat ik wel even tot 2 uur zou waken. Ogen vallen nu al bijna dicht
Truste meid !Ik ga straks kijken of ik misschien met een andere laptop wel weer op de teamviewer kan, dan neem ik vannacht weer een paar uurtjes over
Ligt ze nou plat of normaal? kan iemand dat zien??edit: heb laura gesmst..kan alleen nog smsen namelijk..
Ja hoor er is 1 onmogelijke plek om te gaan liggen voor de cam en wat doet ze? Voorde mensen die het zich afvragen, ze ligt, ik heb even gekeken.
ja, dat dacht ik dus al ik was even drinken pakken, kom terug: 'waar is Tana nou?'was m'n eerste reactie haha
rayoow schreef:Ligt ze nou plat of normaal? kan iemand dat zien??edit: heb laura gesmst..kan alleen nog smsen namelijk..Ik heb geen sms ontvangen, miss klopt mijn nummer in de pb niet? Zou stom zijn want niemand heeft dan de goede
Het nummer in de pb klopt Tana ligt vandaag trouwens wel erg vroeg, normaal gaat ze pas na 12 uur liggen.
mm..misschien een vertraging in de sms...kwam er namelijk achter dat ik geen beltegoed meer had dus via internet gesmst..heb je skype of iets dergelijks? neem aan dat je laptop naast je staat bel ik je via daar als ik wat zie..
Lynnepinny schreef:Waar staat het linkje voor de cam? Op deze pagina nog. Kom op zeg, even lezen. ER IS GEEN LINKJE.
brittney98 schreef:Oh dan had ik het oude ww nog deze doet het idd wel, dan kan ik ook wel meewaken vannacht.Gelukkig maar dat hij het nu wel goed doet!