Lekker Proba,ik had 1 nachtje doorslapen gepland en heb niets met de datum 29 maart
probabeest
Geplaatst: 29-03-12 00:14
leuk he! paardjes...... word meestal wel 1 of 2 keer wakker per nacht en kijk dan snel ff op m'n telefoon naar de camera, maar ja het zijn en blijven merrie's dus misschien duurt het ook nog wel een week is desert wel hooi aan het eten of zit ze er nu weer alleen maar mee te spelen.....
ja Wynn heeft vlecht Lisette(Proud) is geweest....
eh ik ga nog even kijken,had me erbij neergelegd dat het vannacht niet komt nl.....
probabeest
Geplaatst: 29-03-12 00:20
nou voor uit, als hij maar geen roze elastiekje of zo in heeft....
volgens mij eet ze wel, maar kan het niet goed zien door het trage beeld..... ik ga ook maar eens naar bed, morgen om 9.00 naar verloskundige (niet voor tietencontrole hoor ) en om 11.00 weer en om 13.50 fysio, pfff stomme dag...
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-12 00:23
nee geen roze elastiek,... mooie hengstenvlecht
trusten en succes morgen,ik ga ook schijnt dat er wat aan komt......
Wil ik net zeggen dat de meiden lekker staan te soezen beginnen ze alletwee te rekken en strekken haha
Mariska80
Geplaatst: 29-03-12 07:33
Alles rustig geweest vannacht?? Gisteravond ook nog even op de cam gevolgd tussen door en toen waren ze wel rustig
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-12 08:04
Goedemorgen
Ja voor mij was t rustig,voor Rene iets minder,dames lieten als een siamese tweeling steeds t alarm afgaan en Keet was lekker aan t dromen dus haar voorbenen gingen steeds in strekhouding
Ik ga zo voeren en checken....
ProudOfPride
Geplaatst: 29-03-12 11:06
sandra3235 schreef:
Proud bedankt weer voor je hulp,ik vind het byzonder dat Desert je zo toelaat enne je weet het he......
Jij ook echt héél erg bedankt voor alles!!
Ik vind het ook heel bijzonder dat Desert zo rustig is bij me en ze doet ook zoooo lief
Wynnie heeft een vlecht.... En geen roze hoor Proba, want daar houd ik zelf ook helemaaal niet van, tis nog steeds een stoere hengst met een stoere spaanse hengstenvlecht (voor zolang die blijft zitten hhaha).
Arme Rene.... Wat zal die blij zijn als de veulens er zijn.
Hihi de dames houden jullie lekker bezig en in spanning zeg! Ben erg benieuwd wanneer ze hun veulentjes zullen showen! Succes met waken!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-12 12:26
ik ga maar eens poolshoogte nemen,Desert staat maar te draaien bij poephoekie en Kaylee klimt bijna over t hek om bij haar moeder te komen.Die tijd heeft ze echt wel gehad nu..... En loop maar te ijsberen langs t hek om Desert in de gaten te houden:?
Oeh spannend Sandra, ging snel even in de stallen spieken op de cam maar ze staan buiten! Hoe is het nu daar, alles weer rustig of hebbie een veulentje?
Bassenqua
Geplaatst: 29-03-12 14:00
Spannend San, geef haar maar een knuf van mij, arme griet. Waarom doen we dat toch ieder jaar weer opnieuw, als het zover is vind ik het steeds weer zo sneu
Neen nog niets geboren hier hoor,..maar t wordt dubieus,...uier zeg ik,nu ja kan nog meer bij en t gedrag van Desert,..deja vu jaaaaaaaa t gaat heel snel opschieten. Maar zeker gedrag Kaylee is zo bizar,vroeger stond ze natuurlijk als gluuraap 1e rang ernaast om alles te volgen en nu staat ze maar aan dat hek geplakt naar haar mama te hinniken,ze klom er gewoon overheen vanmiddag... Tsja en als ik dan bedenk dat dieren net iets meer hebben dan wij als instinct
Laat maar komen vannacht die babe,zo leuk op Wynnie zijn verjaardag