Je kan maar gelukkig zijn,..ik zit na te shaken nu,alle spanning komt eruit. Rene slaapt er nog 1 nachtje,..ik zit op de cams te kijken,die kleine rent rond,..en Keet erachterna die wil kroelen En Wyunn kijkt over de schutting.
Ik ben zo mega trots op Keet,...valt me 200 % mee,hoe ze alles oppakt. En zo vol overgave bij ons,...
Maar zo zie je maar weer,..ineens volle uier,niets harsen,druppels etc,..gewoon beginnen. Wederom weer een geluk dat we zo goed waken,..had niet goed gekomen zonder hulp.
Ze heeft een heel zwart hoofdje,geen wit,en pikzwarte lange manen.Ze rent onder haar moeder door,..dus niet echt groot. Ze was eruit en de da zei verdorie wat een mooie is dat!!!En een meid,...
Oh ja voor ik het vergeet,die Wynn van ons heeft ook superwerk geleverd,...wow,wat een combi zeg,...
Van harte gefeliciteerd!!! Elke ochtend voor mijn werk kijk ik even of er al nieuws is en eindelijk jullie wachten is beloond! Veel geluk met deze nieuwe spruit, enne hier ook natuurlijk heel benieuwd naar foto's!
JOEPIE!!! KEET HEEFT EEN MEISJE!!! En wat voor een als ik het zo hoor! DIKKE, DIKKE PROFICIAT San en Rene!!! En ik ben al verliefd op haar van voor ik haar gezien heb! Het was het wachten meer dan waard! (Ik al blij dat het echt geen zilvertje was die eruit gekomen is, na al dat wachten zou je op den duur gaan twijfelen, maar dan zou de Youri wel van op afstand moeten kunnen schieten )
Hey, goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Een mooie meid.... nou ben benieuwd hoor Ze is het wachten dus dubbel en dwars waard! Fijn dat de da er zo snel was.... Geniet van je 3 paardenbaby's!
hanny_jelke
Geplaatst: 01-06-10 10:12
eindelijk ze is er kan niet wachten op foto's geniet van de kleine deugenietjes
E_Nalanta
Geplaatst: 01-06-10 10:14
GEFELICITEERD! Dat duurde lang! Zo leuk deze topics, benieuwd naar foto's!
Delaja
Geplaatst: 01-06-10 11:30
Gefeliciteerd! Het heeft even mogen duren maar zo te lezen is het het wachten toch waard geweest! Ik ben toch ook wel erg benieuwd naar foto's nou
E_Nalanta
Geplaatst: 01-06-10 11:32
Wat lijkt het me toch super om drie kleintjes te hebben, een hengst én prachtige merries. Zo gaaf, bij huis, lekker genieten van 't jonge grut....
jolandje
Geplaatst: 01-06-10 11:50
Delaja schreef:
Gefeliciteerd! Het heeft even mogen duren maar zo te lezen is het het wachten toch waard geweest! Ik ben toch ook wel erg benieuwd naar foto's nou