Ja ze sliep, mijn alarm bleef afgaan, slaapkop. Zolang ze plat ligt gaat het alarm om het kwartier af ookal zet je hem uit, dat is als de slaapstand eraf is. Dus ik heb uiteindelijk de slaapstand er maar weer op gezet, gaat die geen enkele keer af.... opzich wel fijn

. Maar heb haar daarna wel weer volledig plat gezien zonder alarm gehad te hebben (wat hoort als de slaapstand aan is), maar vind dat toch een beetje tricky...
Met slaapstand aan gaat het alarm alleen af als ze plat ligt, dan weer recht, dan weer plat. Dus zoals bij weeen het geval zou zijn.
Maar met slaapstand uit zodra ze platligt gelijk, en hij blijft dus gaan zolang ze plat ligt...
hmmm wat is wijsheid. Het meest veilig is dat die afgaat zodra ze platligt, maar als die slaapkop zo´n 1 a 2 uur blijft pittten gaat mijn alarm 4x per uur af.
Ze was wel wat anders als anders gister, ze lag ook in de wei en ligt nooit in de wei eigenlijk. Ze kwam ook maar moeilijk in de benen, kosten nogal wat moeite om de buik omhoog te krijgen, dit heb ik ook nog niet eerder gezien.
De uier veranderd naar mijn idee niet meer. Dus kan net zo goed nog een paar weekje zo doorgaan.