Je pakt maar een emmer water..

Heel jammer, voorheen was er wel een spuitplaats maar is misbruik van gemaakt. Kraan laten lopen enzo.
Maar dan denk ik, dan regel je iets met munten ofzo!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anike schreef:Ja er is een kraan.. maar ze willen gewoon niet dat je dat gebruikt.
Heel jammer, voorheen was er wel een spuitplaats maar is misbruik van gemaakt. Kraan laten lopen enzo.
JameyDL schreef:Anike schreef:Ja er is een kraan.. maar ze willen gewoon niet dat je dat gebruikt.
Wat vreemd dat je niet eens water kan pakken, of bijv afsponsen. De paarden drinken toch ook water
Casarell schreef:En we hebben het er de vorige pagina over gehad.. tandjes.. ik merkte gisteren al enig ongemak met eten (vandaag niet meer overigens).. en vandaag zag ik twee bulten op de onderkaak ontstaan.. dus ze is begonnen met haar eerste kiezen te wisselen..
JameyDL schreef:Die van mij is geloof ik atm aan het wisselen, ze had aan alle 2 de kanten een verdikking en ik geloofde dat die er voorheen er niet zat. Had de arts er even erna gevraagd en die zei ook gelijk van oh ze is haar tanden aan het wisselen daar. Ik denk dat ik het pas rond de 3 doe als ze op stal staat, waarbij het wat makkelijker is om de tandarts langs te laten komen.
Anike schreef:Kijk, best grappig om te lezen!
Gaat in onze gevallen om punt 1!
https://paardentandarts-ines.be/portfol ... ptiecyste/
Dark7 schreef:JameyDL schreef:Die van mij is geloof ik atm aan het wisselen, ze had aan alle 2 de kanten een verdikking en ik geloofde dat die er voorheen er niet zat. Had de arts er even erna gevraagd en die zei ook gelijk van oh ze is haar tanden aan het wisselen daar. Ik denk dat ik het pas rond de 3 doe als ze op stal staat, waarbij het wat makkelijker is om de tandarts langs te laten komen.
Isabel_k schreef:Wat bijzonder om al die bulten te zien. Haley heeft ze ook inderdaad. Ik merkte vandaag wel dat ze er iets last van had, maar dat was de eerste keer.
Ik las verder nog iets over een paddock paradise? Haley staat al heel haar leven in een pp en ik zou niets lievers willen