Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Waarom dat als apart grondwerk zien? Ik neem dat soort dingen al mee met een hek openen met uit de wei halen. Dan moeten ze ook wel eens achteruit of even een pasje opzij. Of met poetsen als ze even opzij moet of eens wat op de rug leggen (handdoek ofzo). Alsof het doodnormaal en gewoon is en er bij hoort. Ik zou er zeker nog geen apart grondwerksessie van maken, het is nog een baby.
Neem dat soort dingen mee in je normale routine, niet als extra.
Ik wandel 2x per week, poets haar ook 2x per week en dan gaan dat soort dingen altijd wel mee. Aparte grondwerksessies vind ik op 2-jarige leeftijd vroeg zat.
Janinevv schreef:Wauw haha wat een knapperd al zeg!!
Haha mijn vieze fluffy’s
[ [url=m/G9BA8s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind haar er beter uit zien.
weet niet wie het nog vroeg. Ze heeft geen verstopping meer gehad !
kevinsky schreef:Philaina mocht vandaag lekker buitenspelen. Deze foto's kreeg ik toegestuurd in onze veulen app groep. Een halve hectare om in te spelen. Één grote plas.. En daar stond iedereen gezellig in!
[ [url=m/c8dADG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ySA429.jpg]Afbeelding[/url] ]
magootie schreef:Parker heb ik leren vaststaan aan een touwtje, voetjes optillen (omdat hij de hoefsmid bijna het licht uit zijn ogen sloeg ) en verder loopt hij braaf mee aan een touwtje. Hij gaat ook naar buiten en binnen aan een touwtje. Meer dan dat oefen ik dat niet. In de bak speel ik wat met hem. Had van de week een yogamat neergelegd met daarin wat brokjes opgerold. Dan moet hij die mat uitrollen om ze te vinden. Dat soort dingetjes vind hij heel leuk. En gewoon lekker knuffelen.
Afgelopen zondag hadden we een fotoshoot van Equigeniek. De eerste foto’s heb ik al binnen. Parker vond het heel spannend, soms moest ik even een rondje lopen omdat hij dan teveel spanning kreeg van het stilstaan en de spannende dingen om mooi naar te kijken. Maar er zijn hele toffe foto’s uit gekomen! Ik ben super trots op mijn kereltje![]()
[ [url=m/VOQdgf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M6MRJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SJtiCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vEKgjA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YQqKs8.jpg]Afbeelding[/url] ]