Overigens doen die van mij het ook heel goed in de sneeuw. Qua foto dan. Maar ik snap ook best als je eerst foto's van Vu & co wil maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mooney schreef:Haha kijken of we het binnen de 2 jaar redden![]()
Vu maakte vandaag kennis met het fenomeen radio... De ogen zitten nog net in het hoofd
[ Video ]
Leuk idee!
de fanclubdag is gewild haha. Wie graag een keer Vu wilt knuffelen mag altijd een pb'tje doen, voor Kirsten's mentale gezondheid is een grote groep tegelijk iets lastiger. Kirs vindt nieuwe mensen en grote groepen mensen altijd spannend, dus dat doe ik haar liever niet aan (hoe leuk Vu het ook zou vinden
). Maar prive fanclubdagen of mini fanclubdagen met 2-3 personen moet te regelen zijn hoor
op afstand aanbeden worden vindt ze prima, ook een demo geven voor +100 mensen is ze voor te porren. Maar op haar eigen rustige stekje zonder hek ertussen vindt ze wat minder tof. Als introvert mens kan ik haar daar ook geen ongelijk in geven
(dus misschien ook wel een beetje voor mijn mentale gezondheid whaha).
). Ik denk dat Kirs over een tijdje weer de kleinste is van de kudde

). En die poetstas stond heel bewust achter het hek toen ik de sleep in de paddock ging leggen, maar blijkbaar niet ver genoeg van het hek af om veilig te zijn voor de tandjes van onze draak
(gelukkig kan het halster wat hebben, dus is het nog heel)
de paal is natuurlijk familie van haar knuffelboom, dus die moet met respect behandeld worden
mooney schreef:Haha kijken of we het binnen de 2 jaar redden![]()
Vu maakte vandaag kennis met het fenomeen radio... De ogen zitten nog net in het hoofd
[ Video ]
over het algemeen is het een pretletter, maar als ze op haar tenen getrapt is laat ze dat ook duidelijk weten haha
Maar met een weekje zal hij wel weer hard afgewezen worden en dan komt hij vast weer ongein uithalen met zijn kleine partner in crime. Tot die tijd moet ze helaas kijken naar de slijmerige taferelen tussen haar moeder en de OpPas.

, vroeg me al een tijdje af waarom de vacht op het hoofd soms zo plakkerig was haha)
Kirs weghalen van Vu is ondertussen geen probleem, maar Vu weg van Kirs vergt nog wat training (vooral voor Kirsten
).

Die groeit echt stug omhoog in plaats van naar beneden