Allemaal grote veulens die nieuwe halsters nodig hebben, leuk! Hier nog maatje mini, maar de moeder heeft ook maar maat Shet. Dus verwacht dat ze nog maar 1 maatje omhoog gaat tot het hoofd klaar is met groeien.
Emita: wow spannend zeg, 'even' vliegen om een veulen te bekijken haha. Leuk diertje. Ik heb de paarden niet verzekerd, veel negatieve verhalen gehoord. Maar in een ander veulentopic zit wel iemand die er al veel profijt van heeft gehad, door koliekoperatie etc.
lovecortana: Hier krijgt ze twee handjes veulenbrok (soms 3), gewoon omdat ze meer dan dat niet opeet.
Nynkster: Knap dier! Ze lijkt niet super blij met haar halster
Hier gaat het ook goed, zo naast moeders is ze al lekker aan de maat. Lekker overbouwd ook

Grotendeels loopt ze gewoon lekker veulen te zijn, ze komt wel elke dag even aandacht vragen want ze is dol op kriebels. En af en toe doen we spelenderwijs wat opvoedkundige dingen. Eigenlijk doet ze de basis dingen al prima dus nu zijn we bezig met het opvoeden van haar moeder
Ik kan namelijk prima weg met mijn merrie, Vu sluit dan gewoon aan bij mijn ruin en ziet wel wanneer moeders weer terug komt. Maar als ik Vu weghaal dat is het 1 groot drama in de paddock, want mijn merrie vindt dat alles behalve grappig. Dus we zijn even aan het leren dat ze echt niet dood gaat als het veulen net wat buiten bereik is. Maar voor Vu is het natuurlijk ook best spannend om op pad te gaan terwijl haar moeder staat te gillen, dus je krijg mooie uitdrukkingen
Verder doet ze het wel heel braaf.

arm ding.
Ik ook hahahah
waarschijnlijk wordt het Nova. Wil graag met haar deelnemen aan halter en showmanship wedstrijden zo lang ze nog niet onder het zadel is (in mei en in september zijn er twee Paint wedstrijden waar we dan aan mee zouden kunnen doen). Ze is al eens op wedstrijd geweest in november naar Equita Lyon, dus die ervaring heeft ze al

. Soms denk ik echt dat die beesten slimmer zijn dan wij denken
hoe oud is hij nou?