Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MamaJella schreef:Nu we het er toch over hebben he, viel me vannacht in. Het veulen van vorig jaar zou toch voor jullie moeder zijn Wendy? Is dat dit keer ook zo? En gaat haar voorkeur naar een merrie of hengst uit, er helemaal van uitgaande dat ze op de eerste plaats een gezond veulen wenst?
Wendy_Komen schreef:MamaJella schreef:Nu we het er toch over hebben he, viel me vannacht in. Het veulen van vorig jaar zou toch voor jullie moeder zijn Wendy? Is dat dit keer ook zo? En gaat haar voorkeur naar een merrie of hengst uit, er helemaal van uitgaande dat ze op de eerste plaats een gezond veulen wenst?
Joy is ansich van ons mams. Veulen an sich ook. Echter rijd mijn moeder niet oid, en zal beslissingen meer en deel aan ons (Mariska vooral) overlaten.
Ze heeft naar mijn weten geen echte voorkeur, maar wil vooral dat het dit keer goed gaat. Vooral voor Maris.....
bigone schreef:Er zijn trouwens heel veel paarden die NIET bevallen met mensen dichtbij, hoe zou Joy er over denken? Soms is het beter om voor de cam te zitten dan in de stal.
_Lisaa_ schreef:joy, nog eventjes wachten goed?
ik moet even naar de tandarts en naar huis dus wcht maar tot na het eten vanavond!
ik volg mee op me mobiel maar daar kan ik niet mee kijken, doet iemand t opnemen mocht het gebeuren?