Bij mn broer staat ie aan, maar die heeft em in de balk... Op mn eigen pc wil flash niet werken...er was toch ook een app? Dan kan ik het op mn telefoon kijken, en dan snel naar de pc mocht er iets gebeuren
Imker
Geplaatst: 20-01-13 21:13
Ik ga maar een 43je nemen, om te ontspannen. Moet merrielief ook doen, dan plopt het veulen er zo uit?
IlonavL
Geplaatst: 20-01-13 21:15
Het zou kunnen natuurlijk, maar eerlijk gezegd denk ik het niet. Ze houdt haar staart al een hele tijd een beetje opzij en volgens mij is de hartslagmeter af en toe een beetje van slag. Wanneer hij het dan weer doet, begint hij bij 80 en dan zie je hem heel snel aflopen naar haar huidige hartslag. Maar misschien krijgen we straks wel weer een update hoe ze ervoor staat. Ze houdt ons wel in spanning!
fleurtjeuh
Pfoe dat was een flinke flubberkut die ik daar zag
YamaSaki
Geplaatst: 20-01-13 21:25
Oke dan wordt het op een andere manier proberen en hier bijhouden en dan snel rennen naar de pc xD Marousch had namelijk iets van een app gehoord, maar kon em niet vinden gister, dus ik dacht ik vraag t nog ff
Oke dan wordt het op een andere manier proberen en hier bijhouden en dan snel rennen naar de pc xD Marousch had namelijk iets van een app gehoord, maar kon em niet vinden gister, dus ik dacht ik vraag t nog ff
Ik heb geen iPhone En ja hij staat op de pc, maar bij mn broer en die is wat aan het kijken haha Dus nu zit ik op mn eigen pc (waar Flash Player niet wil installeren) op bokt en op mn telefoon kijk ik mee xD Bij mn broer staat ie er wel, dus als er wat is, loop ik daarheen (10stappen)
Ik kan nu via de telefoon gewoon via de normale site meekijken, opent hij het gewoon in een "video" screen Maar dankje Floor ^_^