Ik heb Skyfire gedownload. Das een andere browser dan ''internet''. Als je die gedownload hebt en je hebt de link naar de cam gekopieerd en daar in de browser geplakt dan gaat ie de pagina laden en zegt ie eerst dat je niet kan kijken omdat je flash nodig hebt. Als je dan op de menu knop van je telefoon drukt kan je links in de hoek iets van video analysing selecteren. Gaat ie scannen of er een video is. Als dat er is komt er een schermpje omhoog met een rondje en een play teken erin. Daarop klikken en hij gaat de cam laden en kan je kijken
Ik hoop dat het duidelijk is uitgelegd haha
brittney98
Geplaatst: 19-05-12 00:34
maureen16 schreef:
Hij kan puffin niet vinden
Wat voor mobiel heb jij dan?
Blacky94
Geplaatst: 19-05-12 00:35
brittney98 schreef:
maureen16 schreef:
Hij kan puffin niet vinden
Wat voor mobiel heb jij dan?
Voor Puffin zal je wrs een iPhone of iets dergelijks nodig hebben of niet beschikbaar zijn voor android Met Skyfire doet ie t bij mij ook prima
T enige nadeel is wel dat je niet makkelijk kan chatten en kijken tegelijkertijd..
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 19-05-12 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vrees dat als het vandaag wordt ik het niet meer ga meemaken, tenzij ze NU begint Ik hou het voor bekeken, trek het echt niet meer en morgen toch best een drukke dag voor de boeg...
@pauline: nee niet als het er alleen maar over gaat wie wat voor een foon heeft en wat je er wel en niet mee kan.. Kan ook via pb
Ze staat weer op haar standaard plekkie.. even lekker uitbuiken na het eten.. vond haar daarstraks wel iets onrustig maar ze staat er nu toch weer relatief rustig bij vind ik..
Ze lijkt inderdaad rustig, hier ook maar eens mijn bed opzoeken..
DesireeK
Geplaatst: 19-05-12 01:07
inderdaad... toen ze het licht net aan ging was ze onrustiger.. maar nu gaat ze echt weer op in haar ritme.. dus denk dat we nog even moeten wachten tot morgen
ik ga zo mijn bed in.. ik vind haar niet "spannend" genoeg om naar te blijven kijken Er kan in de hele nacht natuurlijk nog van alles gebeuren.. maar ik heb het vermoedde van niet..