marius schreef:*Ik ben er echt niet meer hoor.. Ik slaap al hoor echt waar hoor zekerste weten! *ik hoor je snurken of is dat het eten van joy?
Neeee, dat ben ik echt waar! Morgen 3 uren roeien, misschien kan ik ondertussen mn ogen even dicht doen.. als ik maar wat in beweging blijf dan
Joy haal die kurk er eens uit. en beval eens anders heeft marius een probleem morgenhup schiet ff op haha
just_kiki schreef:haha ze heeft behoorlijk jeuk Da's ook een teken sommigen duwen bijna de muur eruit als het bijna zover is Erg rusteloos en erg oplettend (of is het steun zoeken?!) naar buiten toe ook ineens kan nu echt laptoppie blijft zeker nog tijdje open
Yep.. Veel kleine beetjes mesten, veel bewegen, jeuk...Nu alleen hopen dat ze dat niet tot half 4 volhoudt...
Ik hoop dat ze toch eens wat haast maakt.. morgen ook vroeg op en heb geen tijd om morgen t/m maandag te kijken..
Ik roep af en toe wel mariska???? als je niet reageert slaap je dan bel ik je wel als er een hoefje uitkomt haha
Froukjeloves schreef:Ik roep af en toe wel mariska???? als je niet reageert slaap je dan bel ik je wel als er een hoefje uitkomt hahaHAhaha goed idee..