iris ik wordt ongeduldig! off-topic: ik las ergens dat er een paarden programma is op ned2. waar gaat dat over? on-topic: ik wordt nog ongeduldiger. ze moet nou toch wel opschieten... kan je merken aan een pony wnr het veulen komt?
Elan_GV
Geplaatst: 05-03-12 20:56
Jemig, ik kom ook maar weer eens om het hoekje, ze laat ons wel wachten zeg!
ik denk dat je juist zo min mogelijk moet kijken gwn om het uur ofzo of om het 2 uur dan heeft ze de tijd om het lekker zelf te doen ik snap je wel om te kijken hoor!en het is ook heeeel spannend maar ik denk dat ze het wel kan als ik het zo zie en lees is ze egt een doorzetter!
Met dit weer is het voor veulen niet zo erg om even lekker binnen te blijven
_biondaa
Geplaatst: 05-03-12 22:09
jolandje schreef:
je kunt niet meekijken, alleen esther en jack kunnen het thuis zien
Oh, dacht dat ze een cam hadden. Ik haal twee paarden door elkaar denk ik. oepss.
Naja, update?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 22:13
Mee eens hoor Pauline, het zit nu lekker warm maar omdat de eerste seintjes er waren heeft ze iedereen op het verkeerde been gezet.
Didimulder, iris heeft er geen erg in dat ik kijk, ze staat onder de camera dus beijk het op de tv.
biondaa het staat helaas niet online, had dat graag gewild zodat er op zijn tijd wat helpers waren om te waken, hopelijk volgend jaar ,we kunnen het alleen op onze tv's bekijken.
Sorry mensen maar ik heb net tietenfoto's gemaakt en nog steeds geen verdere verandering, haar banden lijken wel iets slapper maar crisis, allemaal zo minimaal Vanmiddag had ze zich wel afgezonderd, stond ze achterin de paddock en de andere meiden stonden ver het land in, ze was echt aan het rusten. Junita doet raar tegen haar, die gedraagt zich als hengst naar Iris toe maar in de zin van drijven, vanmiddag heb ik ingegrepen omdat ik dacht dat Iris dat niet leuk vondt maar het lijkt wel een soort van spelletje want ze zocht Junita zelf weer op en daagde haar uit maar ze loopt zich rot Het is gedrag wat ik nog niet eerder heb gezien in de kudde. Iris is de laagste in rang maar Junita staat ver onder Viga en Peaces, vooral wat Viga doet bij Junita zie ik Junita weer bij Iris doen maar dit drijfgedrag wat Junita doet is bij haar nooit gedaan, vind het maar apart.
sandra3235
Geplaatst: 05-03-12 22:24
Bassenqua,misschien moet je zo even spieken in duotopic bij mijn update en in dit geval Keet,ik heb alle aantekeningen van vorige keer doorgeworsteld, er is nog hoop *\o/* (by the way was zij toen of met 340 of 360 dagen bevallen )
maar alleen maar een goed teken dat veulie zo lang bij mama blijft zitten,voor ons iets minder,zeker voor jullie met waken
horzlover
Haha ik zie opeens 33 pagina's, dus dacht dat iris ons allemaal boor de gek had gehouden en 's middags een veulentje had gekregen, maar nee hoor, alleen maar zeurende mensen.. Laat veulie nog maar lekker zitten, zolang Iris dr nog niet echt last van heeft maakt het niks uit, en is het veulen alleen maar meer gegroeid en beter voorbereid op dat koude, natte weer.. Alhoewel de bevalling er ook niet makkelijker op wordt .. Arme Iris..
horzlover
hallo oke ik heb ook een merrie die op de 18 is uit gerekend en ik vindt het wel sneu voor iris en de dingen die je allemaal zegt blijken er wel op dat ze vanaavond zou bevalllen en heb je nog wat foto"s van de hengst? ben wel benieuwd eigenlijk..
libra
Geplaatst: 05-03-12 22:40
Hier nog een stille meelezer.
Ze laat je wel in spanning zitten. Ben benieuwd wat ze gemaakt heeft.
Sandra ik mag toch niet hopen dat ze het als zwarte Keet gaat doen. vind het zo sh*t dat ik niet aan haar uier mag komen, de dame begint nu zelfs te protesteren als ik fotó's wil maken, als de flitser gaat zwiept ze met haar staart, slaat zacht met haar achterbeen naar haar buik en geeft me een zetje met haar hoofd wat een muts zeg.
sandra3235
Geplaatst: 05-03-12 23:04
Zal ik je van de week mijn aantekeningen over Keet eens voorlezen? Ja dat is idd lastig,met voelen heb je meer indruk,maar slappe hap blijft slappe hap
Anoniem
Geplaatst: 05-03-12 23:08
op hoeveel dagen zit ze nu? ze houd ons wel in spanning hoor!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 23:10
sandra3235 schreef:
Zal ik je van de week mijn aantekeningen over Keet eens voorlezen?
Oh ja, dat vind ik leuk. Ben van Iris ook alles aan het bijhouden.
Frederieke_ Iris zit nu op 322 dagen.
sandra3235
Geplaatst: 05-03-12 23:12
ik zeg niets hoeveel geduld heb je nog?
We gaan van de week wel even bellen,ga ik je voorlezen