* ziet Desert al op de fiets onderweg naar San.......pufff.....steun ......kreun.... *
Geniet maar lekker van het weertje vandaag, en succes met een eventuele bevalling .
Ik ga weer werken .
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 10:28
Desert kan alles,dat weten jullie toch
nou wordt gewoon 1 april veulen hoor,..uier was weer slapper maar aan de rest te zien,weet ik het niet..... Nu ja 1 ding weet ik wel,..... geduldig afwachten!
Bassenqua,juist als Desert rustig staat te eten,wat dan zo lijkt,maar ze zit hooi heen en weer te bewegen,dan moet je haar goed in de gaten houden,die gaat vanuit t niets liggen en persen
Ik waak nog steeds, kijk elke avond even een uurtje, dan zet ik de webcam aan voor ik ga slapen en hou ik tijdens dat ik aan het rommelen ben (ben me kamer aan het ruimen/boekhouding aan het bijwerken etc.) ze in de gaten, volg je dames nou Sandra
vannacht rond 4.00 was keet ontzettend aan het gapen de hele tijd, toch ook vaak een teken dat het wat aan het rommelen is en ze zich niet happy voelen, heb een tijdje gekeken maar daarna werd ze weer rustiger. desert op de camera idd nog niet veel te zien.
sheddah
Geplaatst: 28-03-12 16:58
Hey nog geen nieuws hier ? Ik ben op vakantie maar dacht ga toch eens even kijken of er al kleintjes rondhuppelen jammer .. Het is zo'n mooi weer
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 21:56
Ik zal straks nog even reageren hoor als ik niet op de cams hoef te kijken....
Maar update,..Desert heeft tovertieten vandaag uier slappe hap in vergelijk met gister,Proud is geweest en we hebben haar voor t eerst geschoren(onder aan haar buik,dat veulen zich straks niet door een oerwoud hoeft te ploeteren om bij melkbar te komen:+ ) en binnen uur weer vol uiertje,schiet mij maar lek ,maar Rene herkende het nog van vorige keren..... Ik had steeds de 30e in mijn hoofd deze week,als 1 april niet doorgaat dan maar heb niets met die datum,maar we kwamen er net achter dat Wynnie dan jarig is,dus de kurk erin en overmorgen eruit Dat zou leuk vaderdagkadootje zijn voor onze hengst
En Keet op 1 april,dat is meer iets voor haar Maar ze krijgt steeds meer uier maar zoooooo slapjes,.....gaat hem nog niet worden vrees ik
Twinklestar
Geplaatst: 28-03-12 22:00
Hee, hee, wacht effe ..............ikke ben ook jarig hoor........op de 31e . Is ook best een leuke dag voor een veulen . Ik ben nog net geen 1 aprilmop .
Nieuw woord........tovertieten .
Cees vroeg wat ik voor mijn verjaardag wou ........was hij effe vergeten dat ik mijn kadootje al besteld heb .
SayaJones
Geplaatst: 28-03-12 22:08
Ohhh spannend!! Ik ben benieuwd, hier staan ze in ieder geval aan Alleen krijg ik wel altijd op de cam om de 2 á 3 seconden 'fotos' te zien, en niet echt een vloeiend beeld. Is dat bij iedereen zo of ligt dat gewoon aan mijn computer?
jolandje
Geplaatst: 28-03-12 22:12
Just_Sannee schreef:
Ohhh spannend!! Ik ben benieuwd, hier staan ze in ieder geval aan Alleen krijg ik wel altijd op de cam om de 2 á 3 seconden 'fotos' te zien, en niet echt een vloeiend beeld. Is dat bij iedereen zo of ligt dat gewoon aan mijn computer?
Gefeliciteerd alvast Kitty! Ik ben 2 april jarig, ook net geen grapje
En Desert was braaaf met scheren!! Ze had meer oog voor de snoepjes in mijn zak Nee echt ze was heel braaf en lief, zoals gewoonlijk
Dhani
Geplaatst: 28-03-12 23:04
Ik heb net nog even een Blik geworpen op de meiden. Nee nee niet te hard anders heb je morgen pony`s met builen aan het hoofd
Op het moment staan de rustig. Dus ik ga slaapjes doen. Hoop niet dat ik iets mis vanacht.
Twinklestar
Geplaatst: 28-03-12 23:06
Haha Proud........zitten we dicht bij elkaar met de verjaardagen
Fijn dat Desert zo braaf was met scheren , nou nog effe een veulen krijgen he
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 23:18
nou ik dacht dat ik rustig kon gaan slapen,..maar t moment dat Dhani altijd zegt ze staan rustig ik ga slapen,bevallen ze doorgaans ,dus ben ik maar weer alert.....
Nu ineens data genoeg,30 maart,31 maart,1 april,2 april en maar 2 veulens,hoe gaan we dat verdelen?????
Desert heeft al 2 jaar achter elkaar op 30 april een veulen gehad,dus wie weet houdt ze de traditie in ere en overdraagt ze arme Rene
Klopt meiden,hoe meer mensen kijken hoe trager die wordt,ik heb wel vloeiend beeld en zie dus ook steeds dat Rene zijn best doet voor jullie voor amusement,maar door te weinig waardering,alleen zijn vrouw zal het daarbij wel blijven
Proud bedankt weer voor je hulp,ik vind het byzonder dat Desert je zo toelaat enne je weet het he......
Shedda,fijne dagen
Twinkle ja een leuk scrabblewoord,..tovertieten
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 23:37
de meiden liggen weer synchroon te slapen
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 23:58
en zit ik net te lezen in aantekeningen dag voor Wynona geboren werd,Desert weer slappe uier en s nachts kwam zij... Rene heeft dus gelijk herkenbaar en t zegt wederom niets,..ja afwachten....
probabeest
Geplaatst: 29-03-12 00:07
zo kom net van een verjaardag af en dacht nog ff snel bijlezen... maar toen ik las van desert's slappe uier had ik wel zoiets van oei! goed in de gaten houden san en rene, volgens mij hoor je dat nl ook wel vaker vlak voor een bevalling