Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijeR schreef:Dream Team American Miniature Horses cam: http://www.marestare.com/fcam.php?alias=welsh
Hoewel het nog een paar weken duurt tot de veulens echt geboren worden, is de cam inmiddels al wel online
Dit wordt al weer het 9e jaar dat mijn merries online te volgen zijn en ik wil ze graag aan jullie voorstellen.
Op volgorde van uitgerekende data:
30 januari - Lucky Four Chips Dynamic Deluxe, Dynamic.
Ze is drachtig van de hengst Libertymeres Velvet Buckeroo.
11 februari - KGL Zeros Isis, Isis
Ze is drachtig van de hengst Tibbs Midnight Mardi Gras.![]()
17 februari - DT Velvet Dynamic Buckeroo - Amy
Ze is drachtig van de hengst Samis VIP Mr John.![]()
1 maart - Ravenwood Aristocrat Aramist - Misty
Ze is drachtig van de hengst Fallen Ash Eagles Dark Deputy.
Het zijn allemaal Amerikaanse mini's, Dynamic, Isis en Misty hebben al eerder veulentjes gehad, voor Amy wordt het de eerste
Updates zal ik zoveel mogelijk hier in het topic plaatsen en ook via twitter (op de cam pagina) zullen updates komen.
Op dit moment is de cam aan van ongeveer 17.00-8.30 uur. Overdag lopen ze buiten en tegen de tijd dat de merries echt spannend worden, zullen ze ook overdag buiten via de cam te volgen zijn.
De cam setup:
Linksboven: Dynamic ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Rechtsboven: Amy
Linksonder: Isis ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Rechtsonder: Misty
Teigetje008 schreef:@Marij: zag de foto's al op ms staan en dacht: ik zie geen verschil...dus het zou zo maar kunnen.
Comet is echt een dikke boef! Doet z'n naam zeker eer aan, haha, arme Isis heeft geen moment rust
Rivaldo schreef:
Teigetje008 schreef:Rivaldo schreef:
hey, daar is dit topic niet voorDit topic gaat alleen over merries van bokkers en niet ál die andere cams..
Daar moet je dit topic voor hebben:
Elan_GV @ [KS] [HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2012 #1