Lola is vandaag precies 310 dagen drachtig gerekend van de laatste dekking

. Weer een mijlpaal!
Ik mag hopen dat ze niet een hele lange dracht krijgt voor haar en ivm het halsteralarm, dat zit ook niet heel erg comfortabel lijkt me, en het kost best wat per dag wat het dubbel en dwars waard is om de geboorte te mogen meemaken hoor! Maar als ze lief is wacht ze er niet te lang mee
Vannacht lag ze volledig plat zag ik tot mijn grote schrik, want het alarm was helemaal niet af gegaan... ik vond dit zeer teleurstellend want hij hoorde het echt te doen, ze lag compleet plat met haar hoofd en de slaapstand staat er niet op, dus bij even platliggen hoort hij al af te gaan. Ik begrijp het niet, ik heb hem gelijk getest en hij deed het toen prima...
Ik vermoed dat op de een of andere manier het halster is verschoven bij het gaan liggen waardoor het kastje niet is gekanteld. Ik ga dus toch maar een halster van mijn hengstjes inpikken, die zijn wat kleiner en beter van pasvorm te maken.
Ik mag hopen dat dit niet meer voorkomt! Het scheelde nogal behoorlijk, deze hele nacht geen enkel alarm en gister had ik er zeker 6!
Ze plast de laatste dagen ook veel kleine beetjes (helder, stinkt niet), zal dat wat zeggen over eventueel een aankomende bevalling?