Gelukkig zo te zien niets erg beschadigt, ik ging al van het ergste uit. Maar het lijkt tot nu toe een vleeswond te zijn.
Dus na het verband ga ik direct met honingzalf smeren om de verdere genezing nog te ondersteunen. Want da is wel bezorgt om wildvlees gezien het best een grote wond is.
Bedankt voor de beterschapjes ik hou jullie op de hoogte.
Ah nee , beterschap voor Makuya! Wat worden ze groot allemaal, wat een flinkerd Suffie! Ocean groeit ook als kool, halster shet ook al te klein. Maat pony wel wat ruim, maar goed voor hoe lang
Janinevv
Geplaatst: 31-01-18 17:32
Gaat snel he sblom!
Jelske ook maat shet uit maat pony alles op kleinste stand maar goed
suffie
Geplaatst: 31-01-18 20:34
Carlijn heeft inmiddels maat COB, ponymaat kreeg ik niet meer over d'r oren Jelske is lekker verregend zo te zien, blauw staat haar goed. Lukt het een beetje met de verkoop van Arlo?
Hoi allemaal, mag ik mij hier ook melden? (even onder voorbehoud )
Ik ben zwaar verliefd geworden op een prachtig veulen uit 2017... Helaas staat ze helemaal in Italiƫ, maar ik kon het niet laten dus eind deze maand vlieg ik erheen om haar te ontmoeten. Als ik er over de prijs uit kom met de fokker, en als haar karakter en bouw (voor zover je dat kunt beoordelen bij een bijna-jaarling) mij bevalt, dan is de kans groot dat ik haar toch echt wil gaan kopen Het is een American Paint Horse merrie, sorrel overo met een blauw oog. Afstamming Especial Diamond (Like A Diamond) x Spat Olena, voor de western kenners Veel cuttingbloed en ook wat reining. Ik vermoed dus dat het een pittige tante is, maar we gaan het zien eind deze maand!
Alvast een vraagje: hebben jullie je veulens verzekerd? Zo ja, bij welke verzekering en waarom heb je voor die verzekering + pakket gekozen? Als alles doorgaat dan wil ik denk ik wel verzekeren omdat veulens naar mijn idee altijd meer verwondingen oplopen
Heb de laatste pagina's van het topic even doorgenomen, ik zie dat ik het veulen van Namiro herken. Wij volgen elkaar op instagram Zijn er nog meer western ruiters/quarterpaintappa's in dit topic?
Sneu van Makuya, Igniss! Ik hoop dat ze snel geneest.
Janinevv ik volgde jouw topic over de Zuidlaardermarktveulens al, maar leuk om ook je andere veulen hier te zien
Jeetje wat een kanon van een veulen is dat Silly1972 Die wordt vast heel erg groot!
Leuk koppie heeft ze sblom, hoe groot is Ocean nu?
Ik ook... (ik doe echt serieus mijn uiterste best om niet te enthousiast te zijn, want straks valt ze tegen in het echt Maar dat is wel echt heel erg moeilijk hoor )
Dit zijn trouwens de foto's waar ik verliefd op werd...
Ik heb mijn veulen niet verzekerd maar wel een spaarpot. De meningen over een verzekering zijn nog wel eens verdeeld..
MS_eventing
Geplaatst: 01-02-18 10:36
Wow wat groeit iedereen hier hard! Mijn veulen heeft al een maand of 2 geen halster meer om gehad maar ik ben dus ook bang dat hij allang uit het 'veulen' halster is gegroeid . Binnenkort maar een maat Pony passen.
Emita Wauw wat een gaaf veulen!! Hele mooie kleuren! Hopen dat hij in het echt ook zo gaaf is!
Hoeveel voeren jullie je veulen/jaarling trouwens (krachtvoer). Ik ben nu overgestapt op Pavo podro grow maar ik lees op internet veel verschillende 'hoeveelheden per dag'.
Nynkster
Geplaatst: 01-02-18 10:50
Schrikken igniss! Hopelijk herstelt ze snel Janine : Jelske is echt een snoetje Silly : hij is echt heel groot, niet normaal Emita : wat een knapperd!!!!!!!! Lovecortana : op de verpakking staat een kilo gram per 100 kilo paard ofzo toch?
Caia gaat als de tierelier, lief dier
Maatje pony (vallen klein uit) nog even groeien
Igniss
Geplaatst: 01-02-18 10:55
Bedankt iedereen, dierenarts is net weer langsgeweest en het is een beetje dubbel, wond was wat pussig en er is volgens haar de kans dat er een stukje bot heeft losgelaten, omdat het toch een flinke en diepe wond was. Als dat zo is moet ze op de operatie tafel om het eruit te halen.
Maar dat weten we dus pas als de wond niet netjes gaat sluiten.
Aan de andere kant is er wel al nieuw weefsel en heeft ze geen koorts of loopt ze kreupel, dus dat is dan wel positief. Verband blijven we doen tot het helemaal dicht is.
Ze krijgt wel steeds een roesje ookal is ze braaf het stilstaan vind ze maar niets