deviltjh schreef:nee, Ailill heeft een eigen topic met een horde vrouwen,hij is de Koning der bokt-mannen of zoiets hahahahqaha ok ja met zon hoofd
deviltjh schreef:nee, Ailill heeft een eigen topic met een horde vrouwen,hij is de Koning der bokt-mannen of zoiets Vind ik leuk haha gelukkig ken ik Patje al wat langer
franka75 schreef:deviltjh schreef:nee, Ailill heeft een eigen topic met een horde vrouwen,hij is de Koning der bokt-mannen of zoiets hahahahqaha ok ja met zon hoofdHahahhaha Pat hoor je dat ok ja met zo'n hoofd... *geeft aai over de bol bij patje*
Zeg, er is altijd een gouden merrie en hengst veulen verkiezen, kunnen we dat ook niet met een man en een vrouw doen?
just_kiki schreef:Ze ligt jeetje mijn cam loopt een eind achter op die van jou. Ik las jou ze ligt en bij mij stond ze nog 'rustig' te eten.
moyra schreef:just_kiki schreef:Ze ligt jeetje mijn cam loopt een eind achter op die van jou. Ik las jou ze ligt en bij mij stond ze nog 'rustig' te eten.even resetten dan (had er net zelf ook last van)
deviltjh schreef:nee, Ailill heeft een eigen topic met een horde vrouwen,hij is de Koning der bokt-mannen of zoiets
franka75 schreef:vreemd ff opstarten opn ieuw andersHelpt niet, blijf alleen maar Painted Patton zien als foto.