Bijzonder kleurtje II (TiBroertje/TiZusje) in de maak ONLINE

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TiSento's broertje/zusje wordt een..

Palomino hengst
49 (9%)
Palomino merrie
154 (29%)
Valk hengst
57 (11%)
Valk merrie
190 (36%)
Smokey black hengst
26 (5%)
Smokey black merrie
42 (8%)

Totaal aantal stemmen: 518

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:16

Hoe staat Keesje ervoor vandaag Cynthia?? Is ze alweer wat actiever/vrolijker?
Laatst bijgewerkt door SayaJones op 28-02-13 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:23

Gut Fellor ga er gewoon niet op in. De mod zegt toch: Houd het gezellig. Waarom ga je dan nogmaals discussiëren over het feit dat Cynthia heeft gezegd dat hopelijk de woorden van de mod indruk maken. Laat het gewoon met rust. Je bent gewoon weer aan het ruzie zoeken Fellor.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 13:31

Meiden, ik vind het lief dat jullie het voor me opnemen, maar ik wil geen slotje. Dus laten we het gezellig houden hier :)
Het gaat tenslotte om mijn knappe paardjes :D

Sanne, ik ga zo naar Dais. Ik wacht even tot de zon komt (maar dan kan ik lang wachten geloof ik ;) dus ik ga zo maar)
Daarna plaats ik een update!
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 28-02-13 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:34

Louisjuh schreef:
Gut Fellor ga er gewoon niet op in. De mod zegt toch: Houd het gezellig. Waarom ga je dan nogmaals discussiëren over het feit dat Cynthia heeft gezegd dat hopelijk de woorden van de mod indruk maken. Laat het gewoon met rust. Je bent gewoon weer aan het ruzie zoeken Fellor.

Ik geef aan dat het misschien niet zit zoals zij denkt dat het zit. Ik zie eerlijk gezegd niet waarom je roept dat ik ruzie zoek? Ik heb mijn mening uitgelegd en topicstarter gaat daar nog zeven keer negatiever op in dan ik het bedoeld had. Mijn posts hebben te niks te maken met ruzie zoeken. Maar wees gerust, ik zal me er verder inderdaad niet in mengen :)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 13:37

Vriendelijk verzoek nu aan iedereen om NIET meer in te gaan op negatieve berichten.
Anders laat ik dit topic sluiten en kan niemand meer meegenieten van Daisy en haar veulen. Ik ben er nu klaar mee!

Ine23

Re: Bijzonder kleurtje deel II (TiBroertje/TiZusje) in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:24

Ok, mijn gok dan :D

3 april, valk merrie!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:25

ik zeg nog één iets. Als ik ooit weer een paard/grote pony koop,dan zoek ik niet een fijner type. Dan zoek ik een lekkere goedzak,die een wat groter persoon kan hebben op zijn rug. Zoiets als Ti bijvoorbeeld.
wat kan me het dan een *piep* schelen als die een niet gunstige bovenlijn heeft? Ik wil lekker kunnen boscrossen ermee later,GENIETEN!!

En ik zal wel niet de enige zijn denk ik. Misschien wel de enige Belg dan,want die hebben rare stuiptrekkingen O:)

Hoe is het met mijn toekomstige palominobonte merrieveulen??? :~ }:) O:) <<)

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:28

pretty schreef:
ik zeg nog één iets. Als ik ooit weer een paard/grote pony koop,dan zoek ik niet een fijner type. Dan zoek ik een lekkere goedzak,die een wat groter persoon kan hebben op zijn rug. Zoiets als Ti bijvoorbeeld.
wat kan me het dan een *piep* schelen als die een niet gunstige bovenlijn heeft? Ik wil lekker kunnen boscrossen ermee later,GENIETEN!!

En ik zal wel niet de enige zijn denk ik. Misschien wel de enige Belg dan,want die hebben rare stuiptrekkingen O:)

Hey hey pas op jij ~~}>

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 14:31

pretty schreef:

_/-\o_

Er staat alleen een typfoutje in je bericht: Met JOUW toekomstige palominobonte jaarlingruin gaat het goed en ik ga nu kijken hoe het met MIJN toekomstige palomino/valkbonte merrieveulen gaat :D

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:33

Dus bij deze, Cynth.. Als je Ti in de toekomst toch gaat verkopen, weet je waar ie heen kan :D

[edit] Je was me voor _O-

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:35

Maar ik wil ruilen,je krijgt mijn ienieminie valkbonte merrieveulen <<)
Niet dat ik met Ti niet blij ben hoor. Maar met wat moet ik die dan ruilen? Hoewel,een setje zou ook wel leuk zijn voor jou,mini-valkbont veulen in opfok met maxi-valkveulen :~

Ine23 we spreken natuurlijk niet over de stuiptrekkingen van de Nederlanders <<) Of hoe noemen die dat? :+

Edit ik moet Ti helemaal niet kopen,we gooien het wel op een akkoordje := _O-

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 16:49

Olikea 18 maart smokey black merrie
Kabayo 20 maart valk merrie
Jasia 20 maart valk merrie
Pretty 20 maart palomino merrie
YWC 21 maart smokey black merrie
Borahlover 27 maart valk merrie
Buster 30 maart valk merrie
Tjinta 31 maart valk merrie
Sammyoo 31 maart smokey black merrie
Yvet83 1 april valk merrie
Sajavado 1 april smokey black merrie
Keona 1 april palomino hengst
PeerAppel 2 april valk merrie
MadelonSunny 3 april palomino merrie
Ine23 3 april valk merrie
Regenpier 3 april valk merrie
Turtlelito 4 april valk merrie
Smee__ 4 april valk merrie
YWC 4 april valk merrie
Happy16 4 april valk merrie
Louisjuh 5 april valk merrie
Diane_Basje 6 april valk merrie
Minka 6 april palomino merrie
Karinsd 6 april palomino merrie
Yunomi 7 april valk merrie
Romy00 8 april palomino merrie
MeMarijke 8 april palomino hengst
YamaSaki 9 april palomino merrie
Just_Sannee 10 april palomino merrie
Flux 10 april valk merrie
Justwater 10 april valk merrie
Scarlet1403 11 april palomino merrie
Cha_biske 12 april valk hengst
Takkie_muis 13 april smokey black merrie
Wendy1987 13 april valk merrie
Rachel_Chap 13 april valk merrie
Chaaaar 13 april valk merrie
Cynthia82 15 april palomino merrie
Polleman 16 april valk merrie
UMayDream 17 april smokey black merrie

40 stemmen waarvan 3 hengsten! *\o/*

Sanne, ik kom net bij Keesje vandaan. Ze was vrolijk, maar had wel moeie oogjes. Haar uier is weer in slaap gevallen :) Ze heeft alleen even in de bak gestaan, ik ben niet gaan wandelen, want mijn longen waren het al niet eens met uitmesten. Volgens mij wilden ze uit mijn lichaam en op zoek naar een ander baasje :+

Pretty, hier mijn voorstel: Als deze Beebie van Kees een merrie is, kom ik Ti bij je brengen en neem ik net zo veel van die mini-dingen van je mee totdat ze op elkaar gestapeld dezelfde schofthoogte hebben als Ti! ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:53

Waarom iedereen toch 13 april *denkt* Oh dan is het weekend en kunnen we op kraambezoek *\o/* :')

Kom op Ti2 , kleine smokey bleck *\o/*

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:54

:wow: euh zijn schapen ook goed? Heb er anders ook witte,bruine,en grijsbonte :=
En de lammetjes zijn ook mini!

Fijn dat het goed ging met Keesje,met jouw longetjes iets minder fijn zo te horen. :(:)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:56

Yaay ik sta in het lijstje :P

Haha mini's stapelen dat wil ik zien :+

Trouwens, Haflingers zijn niet mn fav ponies, maar Daisy vind ik wel erg mooi :)
Volgens mij kan ze ook leuk lopen, ben benieuwd welke kleur MERRIE eruit rolt over een paar weken :D

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:03

Ik zal ook eens uit mijn meelezersstand komen!
Ik gok op 26 maart een valk kleurig dametje.

En wat jij zegt YamaSaki: Ik ben ook niet van de haflingers maas Daisy is een echt leukerd! TiSento ook hoor!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 17:07

takkie_muis schreef:
Waarom iedereen toch 13 april *denkt* Oh dan is het weekend en kunnen we op kraambezoek *\o/* :')

Waarom iedereen toch merrie denkt... Oh, omdat ik dat zo graag wil! *\o/*

Iedereen is welkom om beschuit met roze muisjes te komen eten hoor :D

Pretty, nee, sorry. Ik wil natuurlijk wel crèmekleurige paardjes kunnen blijven fokken en dat gaat zo lastig met schapen :+
En trouwens, als dit veulen toch hengst durft te zijn, dan kom ik ze allebei wel bij je brengen en rij ik Kees gelijk door naar Sublime voor poging nummer 3, goed? :+
Speciaal voor jou:
Afbeelding

Ja, Keesje is een blij Keesje, alleen die oogjes :(:) Ik zal ze van het weekend eens proberen te fotograferen. Tenminste, haar ogen fotograferen is niet zo moeilijk, maar de moeheid overbrengen op de foto, dat bedoel ik..

Ja, mijn longetjes zijn boos op me |(

YamaSaki: Yaay! *\o/*
Dankje voor je compliment! Ze kan leuk lopen in de zin van 'in volle sjeesgalop door het bos', maar niet leuk in de mooi-manier hoor ;)

renskep, welkom en bedankt voor je complimentjes! Ik vind het altijd zo leuk als meelezers uit hun meeleesstand komen! :D Sommigen houden het bij één bericht en andere gaan gezellig mee kletsen. Zo duurt het wachten minder lang, dus stille meelezers, meld u!! :D

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:12

Haha maar volle sjeesgallop door het bos is toch ook leuk! :D
Daar heb je een Haffie voor :P
Vind het maar apart om een Haf echt dressuur te zien lopen...weet niet waarom :+

Ik zie t al voor me...rolt er een hengst uit (hopen van niet), hoppa volgende dekking :+
Of het wordt een homo hengst :j
Vanaf dag 1 roze spulletjes :P

En die foto, aaahw <3

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 17:15

Ja, maar een homo-hengst kan ik niet over een paar jaar laten dekken, dus dan toch echt nog een poging voor een merrie :+

Uiteraard niet dit jaar al. Kees is geen veulentjesfabriek, dus dan mag ze eerst voor Beebie2013 zorgen, dan even een halfjaar ontzwangeren en dan weer naar Sublime, als ze nog gezond is uiteraard en deze dracht en bevalling niet al te zwaar voor haar zijn :)

Ik ben zelf ook totaal niet van de dressuur. Een sprongetje doen vind ik leuk en verder ben ik een bosrijder, heerlijk!
Alleen Kees denkt altijd na een kwartier stappen: Als jij niet zegt dat we gaan draven, ga ik zelf wel!! :evaw:

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:33

Haha ik snap wat je bedoelt :P
En dan in het bos over een boomstronk heen racen :+

Ach we hopen en stemmen bijna allemaal op een merrie, dus dat moet goedkomen :D

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:02

Nou, dan meld ik me ook maar uit de meeleesstand, omdat je het zo aardig vraagt hahah.
Doe ik ook gelijk maar een gok:
12 april valk merrie :D

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:54

Cynthia82 schreef:
pretty schreef:

_/-\o_

Er staat alleen een typfoutje in je bericht: Met JOUW toekomstige palominobonte jaarlingruin gaat het goed en ik ga nu kijken hoe het met MIJN toekomstige palomino/valkbonte merrieveulen gaat :D

:')

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:54

takkie_muis schreef:

Kom op Ti2 , kleine smokey bleck *\o/*

Dan kan ik bij Kees in de stal slapen en het dus meemaken, dat was de afspraak toen ik haar wegbracht :j

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:58

Wauw mooie combi!

Ik denk 26 maart valk merrie

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:46

Zijn je longen alweer een beetje minder boos op je Cynthia? :D Of moet je ze nog even je drievoudig excuses aanbieden? :(:)

Ti ziet er knap uit met die mooie zonTibril :D