Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Louisjuh schreef:Gut Fellor ga er gewoon niet op in. De mod zegt toch: Houd het gezellig. Waarom ga je dan nogmaals discussiëren over het feit dat Cynthia heeft gezegd dat hopelijk de woorden van de mod indruk maken. Laat het gewoon met rust. Je bent gewoon weer aan het ruzie zoeken Fellor.
pretty schreef:ik zeg nog één iets. Als ik ooit weer een paard/grote pony koop,dan zoek ik niet een fijner type. Dan zoek ik een lekkere goedzak,die een wat groter persoon kan hebben op zijn rug. Zoiets als Ti bijvoorbeeld.
wat kan me het dan een *piep* schelen als die een niet gunstige bovenlijn heeft? Ik wil lekker kunnen boscrossen ermee later,GENIETEN!!
En ik zal wel niet de enige zijn denk ik. Misschien wel de enige Belg dan,want die hebben rare stuiptrekkingen![]()
Hoe is het met mijn toekomstige palominobonte merrieveulen???![]()
![]()
![]()
pretty schreef:ik zeg nog één iets. Als ik ooit weer een paard/grote pony koop,dan zoek ik niet een fijner type. Dan zoek ik een lekkere goedzak,die een wat groter persoon kan hebben op zijn rug. Zoiets als Ti bijvoorbeeld.
wat kan me het dan een *piep* schelen als die een niet gunstige bovenlijn heeft? Ik wil lekker kunnen boscrossen ermee later,GENIETEN!!
En ik zal wel niet de enige zijn denk ik. Misschien wel de enige Belg dan,want die hebben rare stuiptrekkingen![]()
![]()
![]()
takkie_muis schreef:Waarom iedereen toch 13 april *denkt* Oh dan is het weekend en kunnen we op kraambezoek![]()
Cynthia82 schreef:pretty schreef:ik zeg nog één iets. Als ik ooit weer een paard/grote pony koop,dan zoek ik niet een fijner type. Dan zoek ik een lekkere goedzak,die een wat groter persoon kan hebben op zijn rug. Zoiets als Ti bijvoorbeeld.
![]()
![]()
![]()
Er staat alleen een typfoutje in je bericht: Met JOUW toekomstige palominobonte jaarlingruin gaat het goed en ik ga nu kijken hoe het met MIJN toekomstige palomino/valkbonte merrieveulen gaat