Nee, ze heeft nu geen birth alarm om En geloof dat TS een alarm heeft die om de buik gaat?? dus dan zou hij wel goed zichtbaar zijn als die erom zat
jesra schreef:zit er aan dat halster een birth alarm?Lijkt me ook niet nodig met zoveel mensen die haar in de gaten houden
met al die bokt, en niet bokt mensen zelfs in canada denk dat ze 20x gebeld word voor dr uberhaubt een blaas zichtbaar is
Ik zit al 5 dgn te wachten op een live bevalling. Maar tot nu toe zal ik toch nog even moeten wachten denk ik. Het is elke avond weer spannend.
Hier staat de laptop snachts ook mooi aan en af toe schiet ik wakker en kijk ik even of er al wat gebeurt
The alias "abbytales" was not found in the system. Krijg ik als melding als ik de site opstart. Het is wel via mobiel maar hij heeft het elke keer gedaan. Heel vaag.
Zinzi_jewel schreef:En een veulentje is onderweg ..OF ben ik blind aan t worden ? ik zie niks aankomen
Zinzi_jewel schreef:En een veulentje is onderweg ..OF ben ik blind aan t worden ?als jij een drol op een veulen vind lijken geintje hoor