Echt waar Mel, doet Belle dat? Als ze het er dan maar gemakkelijk uitpoept dan vind ik allés best.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Angelique schreef:Hoewel ik 2 jaar geleden hier toch wel erg aan begon te twijfelen, eentje van mij liep toen 358 dagen!!!
**om je ff op te beuren![]()
**
Bassenqua schreef:Nou iris heeft wel geshowd maar geen veulen hoor, ze ging net weer als een kogel door het landSnap er niks van dat ze zo hoogdrachtig zó gek blijft doen.
Ik begin het wel te voelen nu, de gebroken nachten breken op maar dat hoort er gewoon bij hé, zou wel fijn zijn als ik tussen Iris en Viga nog even bij kan tanken.
hoe heb je haar gevonden?Citaat:Goh daar ben jij echt goed in, in mensen opbeuren
Viga heeft het 350 dagen voor zichzelf gehouden, ben dus overal op voorbereid.
Pleiada het is een vermoeden dat ze onder dwang is gedekt, zeker weten doen we dat natuurlijk niet.Op alle vier haar hoeven zaten op dezelfde hoogte diepe geulen in haar hoeven die beurs waren.
Astrid_Brann, op het moment houdt ze zich rustig met de verkoop maar dat verandert snel weer hoor, ze heeft allemaal nieuwe mini's aangeschaft, die zullen of vol zitten of binnenkort gedekt worden, aangezien ze handelaar is gaat ze dat echt niet allemaal zelf houden.