Hier ook al heel zachtjes gezeten/erboven gehangen als hij lag, was echt geen probleem
Alleen maar gezellig vind ie Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haar ouders zijn allebei 1.60m.
.
.
.
.
. Hij heeft geen deken meer om (Asfaloth was er klaar mee) dus nu mag die los gaan haha:

Ben een tijdje bang geweest dat hij niet groot genoeg zou worden maar daar ben ik helemaal overheen, als hij zo door gaat haalt hij z'n grote zus nog in en die is al een mooie maat voor mij (1.45m) 
Ik kan me voorstellen dat je die niet kon laten staan!
Ik heb besloten hem dit jaar niet op de echo te zetten, hij doet het super goed en als de uitslag wel slechter zou zijn zou ik er vooralsnog niks mee doen dus vond het geen meerwaarde nu. Volgend jaar laat ik het wel doen voor hij eventueel onder het zadel gaat.

. Hopelijk is dat dan alleen naar een verse wei?
.
.
. Heerlijk he. Dankzij de regen is meneer Asfaloth wel weer wat witter nu
? Was Asfaloth aan het longeren vanmorgen (huiswerk van de les van 2 weken terug aan het oefenen) en Gimli dacht: Leuk! Spelen!
. Uiteindelijk had Gimli wel in de gaten dat Asfaloth vooral serieus wilde werken en droop af en ging met Arwen grazen.
. En als ik zijn speelse gedrag zie ben ik zoooooo blij dat ik hem vorig jaar oktober heb laten castreren. Nu met het voorjaar dat er aan komt was Gimli zijn gedrag anders nog erger geweest. 
. Al zag ik de DA rekening wel even voor mijn ogen flitsen (ben vast niet de enige):
.

. Ik voelde mij echt even een penny meisje hoor.
)

gelukkig zijn het zachte kopjes

Gaat je ijzer wat beter? Kunnen ze gelukkig wel veel aan doen. Tess ziet er goed uit. Dat zijn inderdaad de penny momentjes waar je het voor doet.
Ze zal vast nog wel groeien.