Ha ha Kimmsel, Nareya is echt een clown, die foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije112 schreef:Kleine tip, Dressuurnatuurlijk stopt met hun online cursussen en je kunt vandaag nog met mega korting alles kopen. Ik heb net alle programma's snel gekocht voor €97.-
Wat leuk dat er een hoop nieuwe mensen bij zijn!
Shelby draait mee op stal, dus zij komt elke dag in handen, wordt elke dag gepoetst, hoeven gekrabt, aan het touw mee en terug van 't land terug in stal. Zij is van November, dus over een maand of drie wil ik pas beginnen met serieuzer grondwerk.
Ik neem haar nu zeker 2 keer per maand even in de bank en oefen stappen aan de hand, draven aan de hand, halthouden, achteruit en wijken voor druk (voorschouders en achterhand).
butengeweun schreef:marije112, kan je die ook downloaden op je eigen computer ben met dit soort dingen altijd bang dat ze het straks opeens van hun server halen en je er dan niet meer bij kan.
JameyDL schreef:Marije112 schreef:Kleine tip, Dressuurnatuurlijk stopt met hun online cursussen en je kunt vandaag nog met mega korting alles kopen. Ik heb net alle programma's snel gekocht voor €97.-
Wat leuk dat er een hoop nieuwe mensen bij zijn!
Shelby draait mee op stal, dus zij komt elke dag in handen, wordt elke dag gepoetst, hoeven gekrabt, aan het touw mee en terug van 't land terug in stal. Zij is van November, dus over een maand of drie wil ik pas beginnen met serieuzer grondwerk.
Ik neem haar nu zeker 2 keer per maand even in de bank en oefen stappen aan de hand, draven aan de hand, halthouden, achteruit en wijken voor druk (voorschouders en achterhand).
Ben eignelijk helemaal niet bekend met haar en haar training technieken, wat kan je verwachten van haar "cursus"? Ben atm haar # Valkuil videos aan het bekijken best wel intressanthttps://www.dressuurnatuurlijk.nl/blog/ ... et-beleren Veel informatie die we in basis weten maar fijn om even een opfrisser te hebben.
Marije112 schreef:wortel115 schreef:Marije is er bij jullie ook geen lokale buy swap sell fb pagina waar je tweedehands items kan kopen?
Is er wel, maar het aanbod is dramatisch en vanwege de grote 'socio-economische' problemen (en bijbehorende scams) wil ik graag de producten of zelf ophalen of alleen kopen via-via.